Gå til innhold

Hvordan invitere til sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal til en by jeg studerte i for mange år siden. Da jeg studerte der hadde jeg en elsker jeg kunne tenkt meg å møte igjen for sex, men jeg tviler veldig på hvordan jeg skal gå frem? Hva skal jeg konkret skrive i meldingen som gjør det tydelig hva jeg vil uten å spørre direkte? Jeg er også redd for å bli avvist.... 

Anonymkode: 7b941...226

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo Bare ta kontakt og sihei, hvordan har du det, jeg skal til byen skal vi møtes til en middag?»

Du ser jo fort på svaret fra han om dette er noe han er interessert i å følge opp, Han skjønner jo at det ikke er hovedsakelig middag du er ute etter, men heller litt dessert.. 😛😛

og Klart du kan bli avvist,  men det får du ikke gjort noe med. Kan hende han er i et forhold, og derfor ikke ønsker å treffe deg. Og det må man jo Selvsagt respektere.

Skrevet

Du er allerede godtatt eller avvist før du har spurt. Det å spørre endrer ikke noe som helst i virkeligheten foruten din egen tilgang på den informasjonen og på den måten er det ingenting man trenger å bekymre seg over fordi valget fra den andre personen er allerede tatt.

Dersom du vil spørre en mann kan du nesten skrive det rett frem. Vi er veldig enkle på den måten. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke bare spørre direkte? 

«Hei skal vi ha sex?» eller «Hei, lurte bare på om du er keen på å møtes for sex?»

Hvorfor finpusse spørsmålet? Mye bedre å være ærlig og direkte.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg skal til en by jeg studerte i for mange år siden. Da jeg studerte der hadde jeg en elsker jeg kunne tenkt meg å møte igjen for sex, men jeg tviler veldig på hvordan jeg skal gå frem? Hva skal jeg konkret skrive i meldingen som gjør det tydelig hva jeg vil uten å spørre direkte? Jeg er også redd for å bli avvist.... 

Anonymkode: 7b941...226

Det hun over sier, bare å spørre mer eller mindre rett ut, i alle fall siden du er dame...

"Du, jeg tenkte på sist, og den kjemien vi hadde... det var tider, hva?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...