Gå til innhold

Jobb etter gastroskopi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har formen vært etter gastroskopi for dere som har gjort det? Tidsmessig vil det ikke være noe problem, ettersom jeg jobber sent den dagen og timen er tidlig. 

Anonymkode: 43158...d19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok! :) Hes og litt uvel, men kunne nok fint ha jobbet (tok dagen fri fordi jeg var så usikker 🙈)

Anonymkode: 05361...d48

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne hekt fint jobbet med en gang. Jeg valgte å ikke få den bedøvelsessprayen i svelget mange tar. Selv da var det uproblematisk.

Anonymkode: bb1ee...ae5

• Liker 1
Skrevet

Det har vært helt uproblematisk

• Liker 1
Skrevet

Jeg syklet til jobb rett etterpå, absolutt ingen problem😊

Anonymkode: 14077...6e6

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble dopet hinsides da jeg plutselig ut av det blp fikk panikk halvveis i undersøkelsen så ingen jobb på meg etterpå 

Anonymkode: e3fba...8d0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg kunne ikke gått på jobb, men det var fordi jeg fikk noe beroligende medisin (som faktisk gjorde at jeg ikke fikk med meg undersøkelsen 😂) som hang i ganske lenge.

Anonymkode: 6dec4...29f

Skrevet

Første gang kunne jeg nok dratt på jobb like etterpå. Men på kvelden hadde jeg så vondt i halsen at det kjentes ut som jeg hadde skikkelig halsbetennelse, og det var vanskelig svelge vann. 
Andre gang fikk jeg sterke smertestillende og beroligende, og var på en herlig snurr når jeg dro derfra :danse:

Anonymkode: 0e16c...abe

• Liker 1
Skrevet

Det kommer kanskje an på hva slags jobb du har. Jeg hadde ikke problemer etter beroligende, men var så hes/ødelagt i stemmen etter alle brekningene, så i min kundeservicejobb gikk det ikke. 

Legen ga skriftlig bekreftelse på undersøkelsen, så det var ikke vanskelig å få avspasere de timene. 

Anonymkode: 226df...ef7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...