AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Har du bidratt til en du kjente som var singel fant seg partner? Anonymkode: 26d96...e90
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Ja. Venninna mi var på Happn å jeg som ikke var singel syntes det var kjempegøy å sveipe. Så jeg laga match for henne å de giftet seg i sommer ❤️ Anonymkode: 2d1e6...4f2 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 Ja - jeg har faktisk matchet 5 par som fremdeles er sammen 😅 2 par som ikke kjente hverandre, de 3 andre hadde den ene parten et godt øye til den andre, og jeg bare la litt til rette 😉 men dette var tilbake på slutten av 90-tallet / tidlig 2000 - det var andre tider 😂 Anonymkode: 0e904...47c 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 Utilsiktet og tilfeldig, og bare den ene var singel 😬 Jeg jobbet på et callsenter i utlandet, men mistrivdes på teamet jeg var plassert på. Spurte pent om å få bytte etter noen mnd., og de omplasserte da en av de nye som var på vei inn slik at jeg fikk hans plass og han tok over min gamle. Han ble sammen med teamlederen sin (som var gift), de har nå vært sammen i 20 år og har to barn 😄 Kan jo hende de hadde blitt sammen uansett, men jeg synes det er en morsom tilfeldighet. Anonymkode: 0d4e1...f41 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #5 Skrevet 26. september 2023 Bestevenninne var så redd for å satse på en hun hadde hatt en greie med i flere måneder, hun var opphengt i ubetydelige småting! Tok en alvorsprat med henne om hvor tydelig han hadde følelser og at hun enten måtte satse eller la han gå. Nå skal jeg være forlover 😍 Ellers så samler jeg ulike vennegjenger når jeg har fest/sosialt, og har blitt tre par av det, hvorav to par nå er samboere på tredje og femte året. Anonymkode: 9b759...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #6 Skrevet 26. september 2023 Ja, jeg har vært bittelitt Kirsten Giftekniv en gang, men veldig indirekte - folk har forsøkt å spleise meg noen ganger og jeg har virkelig ikke likt det når det har vært veldig direkte. Jeg hadde en kamerat og en venninne som jeg tenkte hadde vært en god match, så det eneste jeg egentlig gjorde var bare å invitere dem på samme fest hos meg. Så gikk resten av seg selv Jeg var aldri noen wingman som sa til den ene eller den andre noe om at de burde møtes eller noe. Anonymkode: fb711...ee6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå