Gå til innhold

Han må alltid fortelle at vi har datet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en fyr i en kort periode for fem år siden. 
Vi havner ofte på fester sammen da han er venn med noen av mine beste venner. 
Vi har nå samboere på hver vår side og er venner. 
Men, hver gang vi er på fest og det er nye folk der, så må han alltid fortelle at vi har datet. Jeg skjønner ikke hvorfor? Må jo være totalt uinteressant for andre å høre det, er jo fem år siden.
Er det ei mannegreie? Å « skryte» av hvem de har datet? Blir liksom litt kleint da jeg vet ikke helt hva jeg skal si. (Begge våre samboere vet at vi har datet)  

Anonymkode: 6f85d...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel stolt over å ha datet deg da. Stakkars samboeren hans som må høre på dette.

Anonymkode: b67ba...a46

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er vel stolt over å ha datet deg da. Stakkars samboeren hans som må høre på dette.

Anonymkode: b67ba...a46

Han sier det ikke hvis hun er der. 

Skrevet

Han synes du er søt og flørter litt med at dere har datet.

Anonymkode: 9a245...de2

• Liker 2
Skrevet

Åh sånne er slitsomme.skal skryte litt da veit du.... 

Anonymkode: 5031b...bc9

• Liker 1
Skrevet

Det er bare å smile og si «ja, heldige meg som har datet deg». 😁😁Han vil bare ha litt bekreftelse, La han få det, og hev deg over det. 😁 Alle skjønner hvorfor han skryter av det, og Alle vil bare smile Overbærende til ham. 😆😆

• Liker 3
Skrevet

Han er nok stolt over at han hadde sjans på en sånn flott dame som deg 😊

Anonymkode: b32cb...ba3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes det er ryddig å legge kortene på bordet umiddelbart, heller enn at det kommer frem tilfeldig ved en senere anledning.

Anonymkode: 5ef32...447

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Synes det er ryddig å legge kortene på bordet umiddelbart, heller enn at det kommer frem tilfeldig ved en senere anledning.

Går de andre på festen rundt og erklærer hvem de var sammen med før? 

Anonymkode: 30347...38a

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg datet en fyr i en kort periode for fem år siden. 
Vi havner ofte på fester sammen da han er venn med noen av mine beste venner. 
Vi har nå samboere på hver vår side og er venner. 
Men, hver gang vi er på fest og det er nye folk der, så må han alltid fortelle at vi har datet. Jeg skjønner ikke hvorfor? Må jo være totalt uinteressant for andre å høre det, er jo fem år siden.
Er det ei mannegreie? Å « skryte» av hvem de har datet? Blir liksom litt kleint da jeg vet ikke helt hva jeg skal si. (Begge våre samboere vet at vi har datet)  

Du må først poste et bilde av deg, for at vi kan vurdere om det er for å skryte.

Anonymkode: 6dd65...c49

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det må legges frem, sammen med egenerklæring over aksjeposter og næringsinteresser.  Det holder å ha det tilgjengelig, så festens deltakere kan sjekke, hvis de er i tvil. 

Anonymkode: ce91a...b9f

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Har du aldri fått spørsmål som «hvordan kjenner dere hverandre da?». Da er det jo greit å si at man feks møttes på Tinder men det var helt klart mer vennskapelig, hvis det var tilfelle.

Skrevet

Jeg ville fleipet det bort "ja, for FEM år siden! Og det var heldigvis ikke så lenge, haha". Og hvis han virker fornærmet over det, legg til "ellers hadde vi jo ikke truffet våre fine samboere"

Anonymkode: 31b04...fee

Skrevet

Ser for meg det er litt sånn humoristisk ment: "Haha se på hu, kan du tru jeg har datet hun dama der?" liksom.

Anonymkode: 0dee7...7fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...