AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Noen som kan gi en cirkapris på hva det kan koste å få elektriker til å montere en lyktestolpe i hagen? Det ligger strømkabler klare der lampa skal stå så det er snakk om selve tilkoblingen. Lampa er av ca denne typen: Anonymkode: e302c...1bb
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Hvor langt er et tau? Det er vanskelig å si capris for det avhenger av hvor du bor i landet, om du bestiller elektriker som bor langt unna, hvor mange meter kabel osv osv osv osv. du må ta kontakt med elektriker og høre. De vet svaret. Anonymkode: f6fad...e05
prt90 Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 Det der er vel ikke elektrikerarbeid? Lampa kan du sette opp selv, og om strømkabelen alt er lagt opp så kan du sannsynligvis koble til selv også med en sukkerbit.
AntiBullshit Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 prt90 skrev (1 time siden): Det der er vel ikke elektrikerarbeid? Lampa kan du sette opp selv, og om strømkabelen alt er lagt opp så kan du sannsynligvis koble til selv også med en sukkerbit. man skal ikke montere lamper selv
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #5 Skrevet 26. september 2023 prt90 skrev (8 timer siden): Det der er vel ikke elektrikerarbeid? Lampa kan du sette opp selv, og om strømkabelen alt er lagt opp så kan du sannsynligvis koble til selv også med en sukkerbit. De fleste gjør dette, men det er ulovlig. Men med dagens vanvittige elektrikerpriser, så skjønner jeg at folk gjør det selv. Når man får faktura på over 5000,- for montasje av et par stikkontakter (ja, ekte historie), så er det i allefall lite fristende for min del å bruke elektriker til arbeid jeg fint fikser selv. Anonymkode: ca2b1...a48
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #6 Skrevet 26. september 2023 Jeg er ikke gift Anonymkode: b9e3f...676 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #7 Skrevet 26. september 2023 Jeg betalte ca 3600 i fjor da han kom å omstilte i gulvvarme bryter. Han brukte ca 5min på jobben, jeg sto ved siden av han hele tiden, så ville tro det blir dyrere enn det. Anonymkode: 49061...985
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #8 Skrevet 26. september 2023 Må også nevnes at elektrikere har en tendens til å drasse med seg lærlinger på slike små prosjekter, og dermed blir man fakturert for to stk. for en jobb som ikke går noe raskere, da den ene stort sett bare står og ser på. Ja, selvsagt skal læringer være med og lære, men de bør tas med på større jobber, ikke på denne typen småjobber til private som gjør det ekstra grisedyrt for private kunder. Anonymkode: ca2b1...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå