AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Del Skrevet 25. september 2023 Hei. Jeg er ansatt i en IA bedrift hvor jeg har 24 egenmeldingsdager i en periode over 12 måneder. Nå er jeg sykemeldt og hos NAV får jeg spørsmål om jeg har tatt egenmelding de siste 16 dager. Det har jeg på 2 dager i forskjellige uker. Men bare en halv dag hver. Hvordan fyller jeg det ut hos NAV? Anonymkode: d2a01...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Del Skrevet 25. september 2023 Ja, hvordan fylle ut når du urettmessig har benyttet halve dager, for det er ikke lov. Det må du nesten spørre NAV om da. Anonymkode: e0add...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei. Jeg er ansatt i en IA bedrift hvor jeg har 24 egenmeldingsdager i en periode over 12 måneder. Nå er jeg sykemeldt og hos NAV får jeg spørsmål om jeg har tatt egenmelding de siste 16 dager. Det har jeg på 2 dager i forskjellige uker. Men bare en halv dag hver. Hvordan fyller jeg det ut hos NAV? Anonymkode: d2a01...e29 Tror det bare regnes hele dager. Anonymkode: ca657...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Del Skrevet 25. september 2023 Hos oss (også IA) så tells det ikke som egenmelding om man har kommet og jobbet noe og dratt hjem, da regnes de som hele arbeidsdager. Du må spørre leder om reglene på din bedrift. Anonymkode: 9ae75...ec1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #5 Del Skrevet 25. september 2023 Om jeg møter på jobb men må gå hjem grunnet sykdom telles ikke egenmeldingen og jeg lønnes som normalt. Hva som gjelder his dere må du lese i reglementet på din arbeidsplass. Jeg jobber i offentlig forvaltning. Anonymkode: b0f14...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #6 Del Skrevet 25. september 2023 Du trenger ikke fylle ut halve dager. Da har du vært på jobb. Anonymkode: 5543a...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. september 2023 #7 Del Skrevet 25. september 2023 Halve dager teller ikke nei, da snakker vi om velferdspermisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå