Gå til innhold

Fikk ikke prøve underkjole på H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse på H&M i dag. Skulle prøve en hold inn kjole/underkjole, men i det jeg går ut og skal henge den på stangen utenfor, så får jeg regelrett voksenkjeft av hun som jobber der. «Det er IKKE lov å prøve undertøy, det er veldig uhygienisk når kunder gjør det!» altså det var en kjole, ikke noe jeg hadde trykket opp i silkeslottet.

Viste liksom ikke hvordan jeg skulle reagere. Sa bare at «det visste jeg ikke». Følte hun anklaget meg for å være uhygienisk og grisete. Har aldri tenkt at man ikke kan prøve en underkjole (hadde selvsagt truse under). 

overreagerer jeg? 

Anonymkode: b78ec...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det er ikke ekkelt. 

Anonymkode: 5aeb3...bea

• Liker 1
Skrevet

Joda...sp lenge du har på truse...tenkt på alle som prøver bh, bikini, badedrakt etc...da møtte du bare en mer dårlig humør 

• Liker 9
Skrevet

Det er lov å prøve bh-er, hva er egentlig forskjellen?

Anonymkode: 4ba55...549

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Joda...sp lenge du har på truse...tenkt på alle som prøver bh, bikini, badedrakt etc...da møtte du bare en mer dårlig humør 

Kan liksom ikke se for meg at denne damen hadde syntes det var greit heller. 

ts

• Liker 3
Skrevet

En ansatt som er drittlei jobben sin eller hadde en dårlig dag virker det som. Dessverre gikk det utover deg.

Det er ikke uhygienisk tenker jeg

Anonymkode: 7c7d2...96f

• Liker 8
Skrevet

Når en kan prøve annet, som er mer intimt, så bør en kunne prøve underkjole. 

Normalt er vel det som en ikke får prøve, plagg hvor den er «lukket igjen», så en ikke fysisk kan prøve dem uten å bryte en forsegling. Det er det både på sokker, truser, og strømpebukser, men ikke på ting som BH-er, og badedrakter. 

Hun må ha hatt en dårlig dag, og jeg skjønner det var en ubehagelig opplevelse for deg. Prøv å rist det av deg. 

• Liker 3
Skrevet

Herregud, synes ikke du overreagerer ❤️

Anonymkode: 2b236...aaa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse på H&M i dag. Skulle prøve en hold inn kjole/underkjole, men i det jeg går ut og skal henge den på stangen utenfor, så får jeg regelrett voksenkjeft av hun som jobber der. «Det er IKKE lov å prøve undertøy, det er veldig uhygienisk når kunder gjør det!» altså det var en kjole, ikke noe jeg hadde trykket opp i silkeslottet.

Viste liksom ikke hvordan jeg skulle reagere. Sa bare at «det visste jeg ikke». Følte hun anklaget meg for å være uhygienisk og grisete. Har aldri tenkt at man ikke kan prøve en underkjole (hadde selvsagt truse under). 

overreagerer jeg? 

😄 herlig navn.

Den ansatte tar jo helt feil. Selvsagt er det lov å prøve en underkjole. Det er kun truser man ikke skal prøve. 

Anonymkode: d1d1f...f1e

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er lov å prøve bh-er, hva er egentlig forskjellen?

Anonymkode: 4ba55...549

Kommer ikke avføring og urin ut av brystkassen din. Med tanke på alle som mener at det holder å vaske glufsa med vann så er jeg glad regelen er slik.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen som har hatt en dårlig dag her ja. Hva er liksom forskjellen på å prøve en underkjole og en hvilken som helst annen tettsittende kjole, eller et skjørt?

• Liker 4
Skrevet

For ikke å snakke om bukser.

Anonymkode: 1da85...67f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 12.52):

overreagerer jeg? 

Macro skrev (På 25.9.2023 den 13.05):

Kommer ikke avføring og urin ut av brystkassen din. Med tanke på alle som mener at det holder å vaske glufsa med vann så er jeg glad regelen er slik.

Da har jeg lært to nye ord i dag 😁

Anonymkode: f4c9b...abb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 20.52):

overreagerer jeg? 

Her er det butikkmedarbeideren som har overreagert. Er lov å prøve på så lenge en har undertøy på imens en prøver

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (7 timer siden):

Poenget ditt er? Det er vagina som ikke skal vaskes. Vulva blir full av urin, svette og smegma om du bare skyller med vann. Av en eller annen grunn er folk for dumme til å forstå forskjellen.

Om folk vil lukte høgg så er det greit, men ikke gris det ut over andre sin eiendom.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Kred for silkeslottet! Det var et veldig fint navn, på noe fint. Prøv underkjoler du, kjeft tilbake.

Anonymkode: 458d3...c3b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Silkeslottet? Er det et alternativt begrepet for musa?

Skrevet
On 9/25/2023 at 8:52 PM, AnonymBruker said:

overreagerer jeg? 

Det er forskjell fra å anklage og si ifra. Du er vel ikke vant til at folk sier i ifra så derfor opprettet du en tråd her for å få sympati?

Anonymkode: 87ed8...914

Skrevet
Macro skrev (3 timer siden):

Poenget ditt er? Det er vagina som ikke skal vaskes. Vulva blir full av urin, svette og smegma om du bare skyller med vann. Av en eller annen grunn er folk for dumme til å forstå forskjellen.

Om folk vil lukte høgg så er det greit, men ikke gris det ut over andre sin eiendom.

Takk. TAKK!!

Anonymkode: 522f5...8f3

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...