AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse på H&M i dag. Skulle prøve en hold inn kjole/underkjole, men i det jeg går ut og skal henge den på stangen utenfor, så får jeg regelrett voksenkjeft av hun som jobber der. «Det er IKKE lov å prøve undertøy, det er veldig uhygienisk når kunder gjør det!» altså det var en kjole, ikke noe jeg hadde trykket opp i silkeslottet. Viste liksom ikke hvordan jeg skulle reagere. Sa bare at «det visste jeg ikke». Følte hun anklaget meg for å være uhygienisk og grisete. Har aldri tenkt at man ikke kan prøve en underkjole (hadde selvsagt truse under). overreagerer jeg? Anonymkode: b78ec...c25
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Jepp, det er ikke ekkelt. Anonymkode: 5aeb3...bea 1
Sofakona Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 Joda...sp lenge du har på truse...tenkt på alle som prøver bh, bikini, badedrakt etc...da møtte du bare en mer dårlig humør 9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 Det er lov å prøve bh-er, hva er egentlig forskjellen? Anonymkode: 4ba55...549 17 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #5 Skrevet 25. september 2023 Sofakona skrev (Akkurat nå): Joda...sp lenge du har på truse...tenkt på alle som prøver bh, bikini, badedrakt etc...da møtte du bare en mer dårlig humør Kan liksom ikke se for meg at denne damen hadde syntes det var greit heller. ts Anonymkode: b78ec...c25 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #6 Skrevet 25. september 2023 En ansatt som er drittlei jobben sin eller hadde en dårlig dag virker det som. Dessverre gikk det utover deg. Det er ikke uhygienisk tenker jeg Anonymkode: 7c7d2...96f 8
Daisy-love Skrevet 25. september 2023 #7 Skrevet 25. september 2023 Når en kan prøve annet, som er mer intimt, så bør en kunne prøve underkjole. Normalt er vel det som en ikke får prøve, plagg hvor den er «lukket igjen», så en ikke fysisk kan prøve dem uten å bryte en forsegling. Det er det både på sokker, truser, og strømpebukser, men ikke på ting som BH-er, og badedrakter. Hun må ha hatt en dårlig dag, og jeg skjønner det var en ubehagelig opplevelse for deg. Prøv å rist det av deg. 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #8 Skrevet 25. september 2023 Herregud, synes ikke du overreagerer ❤️ Anonymkode: 2b236...aaa 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #9 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse på H&M i dag. Skulle prøve en hold inn kjole/underkjole, men i det jeg går ut og skal henge den på stangen utenfor, så får jeg regelrett voksenkjeft av hun som jobber der. «Det er IKKE lov å prøve undertøy, det er veldig uhygienisk når kunder gjør det!» altså det var en kjole, ikke noe jeg hadde trykket opp i silkeslottet. Viste liksom ikke hvordan jeg skulle reagere. Sa bare at «det visste jeg ikke». Følte hun anklaget meg for å være uhygienisk og grisete. Har aldri tenkt at man ikke kan prøve en underkjole (hadde selvsagt truse under). overreagerer jeg? Anonymkode: b78ec...c25 😄 herlig navn. Den ansatte tar jo helt feil. Selvsagt er det lov å prøve en underkjole. Det er kun truser man ikke skal prøve. Anonymkode: d1d1f...f1e 7
Macro Skrevet 25. september 2023 #10 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er lov å prøve bh-er, hva er egentlig forskjellen? Anonymkode: 4ba55...549 Kommer ikke avføring og urin ut av brystkassen din. Med tanke på alle som mener at det holder å vaske glufsa med vann så er jeg glad regelen er slik. 3 1
frkweasley Skrevet 25. september 2023 #11 Skrevet 25. september 2023 Noen som har hatt en dårlig dag her ja. Hva er liksom forskjellen på å prøve en underkjole og en hvilken som helst annen tettsittende kjole, eller et skjørt? 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #12 Skrevet 26. september 2023 For ikke å snakke om bukser. Anonymkode: 1da85...67f 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #13 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 12.52): Hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse på H&M i dag. Skulle prøve en hold inn kjole/underkjole, men i det jeg går ut og skal henge den på stangen utenfor, så får jeg regelrett voksenkjeft av hun som jobber der. «Det er IKKE lov å prøve undertøy, det er veldig uhygienisk når kunder gjør det!» altså det var en kjole, ikke noe jeg hadde trykket opp i silkeslottet. Viste liksom ikke hvordan jeg skulle reagere. Sa bare at «det visste jeg ikke». Følte hun anklaget meg for å være uhygienisk og grisete. Har aldri tenkt at man ikke kan prøve en underkjole (hadde selvsagt truse under). overreagerer jeg? Anonymkode: b78ec...c25 Macro skrev (På 25.9.2023 den 13.05): Kommer ikke avføring og urin ut av brystkassen din. Med tanke på alle som mener at det holder å vaske glufsa med vann så er jeg glad regelen er slik. Da har jeg lært to nye ord i dag 😁 Anonymkode: f4c9b...abb
Fru Uperfekt Skrevet 26. september 2023 #14 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 20.52): Hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse på H&M i dag. Skulle prøve en hold inn kjole/underkjole, men i det jeg går ut og skal henge den på stangen utenfor, så får jeg regelrett voksenkjeft av hun som jobber der. «Det er IKKE lov å prøve undertøy, det er veldig uhygienisk når kunder gjør det!» altså det var en kjole, ikke noe jeg hadde trykket opp i silkeslottet. Viste liksom ikke hvordan jeg skulle reagere. Sa bare at «det visste jeg ikke». Følte hun anklaget meg for å være uhygienisk og grisete. Har aldri tenkt at man ikke kan prøve en underkjole (hadde selvsagt truse under). overreagerer jeg? Anonymkode: b78ec...c25 Her er det butikkmedarbeideren som har overreagert. Er lov å prøve på så lenge en har undertøy på imens en prøver
Fru Uperfekt Skrevet 26. september 2023 #15 Skrevet 26. september 2023 Macro skrev (På 25.9.2023 den 21.05): Kommer ikke avføring og urin ut av brystkassen din. Med tanke på alle som mener at det holder å vaske glufsa med vann så er jeg glad regelen er slik. https://nhi.no/kroppen-var/kropp/underlivshygiene-rad/ 2
Macro Skrevet 27. september 2023 #16 Skrevet 27. september 2023 Fru Uperfekt skrev (7 timer siden): https://nhi.no/kroppen-var/kropp/underlivshygiene-rad/ Poenget ditt er? Det er vagina som ikke skal vaskes. Vulva blir full av urin, svette og smegma om du bare skyller med vann. Av en eller annen grunn er folk for dumme til å forstå forskjellen. Om folk vil lukte høgg så er det greit, men ikke gris det ut over andre sin eiendom. 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #17 Skrevet 27. september 2023 Kred for silkeslottet! Det var et veldig fint navn, på noe fint. Prøv underkjoler du, kjeft tilbake. Anonymkode: 458d3...c3b 3 2
Kipling Skrevet 27. september 2023 #18 Skrevet 27. september 2023 Silkeslottet? Er det et alternativt begrepet for musa?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #19 Skrevet 27. september 2023 On 9/25/2023 at 8:52 PM, AnonymBruker said: Hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse på H&M i dag. Skulle prøve en hold inn kjole/underkjole, men i det jeg går ut og skal henge den på stangen utenfor, så får jeg regelrett voksenkjeft av hun som jobber der. «Det er IKKE lov å prøve undertøy, det er veldig uhygienisk når kunder gjør det!» altså det var en kjole, ikke noe jeg hadde trykket opp i silkeslottet. Viste liksom ikke hvordan jeg skulle reagere. Sa bare at «det visste jeg ikke». Følte hun anklaget meg for å være uhygienisk og grisete. Har aldri tenkt at man ikke kan prøve en underkjole (hadde selvsagt truse under). overreagerer jeg? Anonymkode: b78ec...c25 Det er forskjell fra å anklage og si ifra. Du er vel ikke vant til at folk sier i ifra så derfor opprettet du en tråd her for å få sympati? Anonymkode: 87ed8...914
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #20 Skrevet 27. september 2023 Macro skrev (3 timer siden): Poenget ditt er? Det er vagina som ikke skal vaskes. Vulva blir full av urin, svette og smegma om du bare skyller med vann. Av en eller annen grunn er folk for dumme til å forstå forskjellen. Om folk vil lukte høgg så er det greit, men ikke gris det ut over andre sin eiendom. Takk. TAKK!! Anonymkode: 522f5...8f3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå