AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #141 Del Skrevet 28. september 2023 Og jeg møtte på sjefen min forrige søndag, og hun spanderte 2 glass vin. Begge skulle på jobb på sykehus kl 07:30. iiiiiiiikkk! Anonymkode: 66af9...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bdog Skrevet 19. oktober 2023 #142 Del Skrevet 19. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 21.10): Stakkars fyr. Her har vi jo tydeligvis en som sliter med noe, enten alkoholproblemer eller ensomhet. Begge deler henger jo ofte sammen. Ingen sitter i en bar alene på en mandag uten at det er noe. Trå varsomt, TS. Hadde kanskje tatt en samtale med leder når det passet seg, og vært obs på hvordan vedkommende oppførte seg på jobb. Anonymkode: d2d88...9e1 Unnskyld meg, men tuller du? Det er da ikke unormalt og gå på bar og ta seg en øl på en ukedag. Og tro at noen er ensom eller har et alkoholproblem fordi de tar seg en øl , tilsynelatende alene, på en mandag er gammeldags og trangsynt. Gud bedre, må da være måte på og gjøre andre mennesker til offer. Dette er faktisk noe av det mest nedlatende jeg har hørt. Så vi som kan gjøre dette innimellom er alkoholikere? Eller fordi jeg ikke har problemer med og gå ut og spise alene, fordi jeg er sulten, eller at jeg går på kino alene om det er en film jeg har lyst til og se, så er jeg ensom? Jeg trives godt i eget selskap, og er ikke redd for å være alene. Jeg er veldig sosial, men klarer meg helt fint alene også. Hadde aldri falt meg inn og tenke at en som er på noe alene er ensom eller har et problem. Samtidig kunne jeg heller ikke brydd meg mindre om hva folk måtte tro. Og dersom noen hadde tatt opp dette med min arbeidsgiver tror jeg ikke «den alvorlige samtalen» ville blitt tatt med meg, heller deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå