Gjest TJ (Mysan - råd?) Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 Jeg har fått et større problem med ereksjon min siste månedene i forholdet mitt. ....jeg har fått oftere og lettere stiv penis. Jeg blir bare så utrolig tent på kjæresten min at jeg føler den aldri går ned når vi sitter hjemme og slapper av i hverandres selskap. Hvis vi har hatt sex og jeg har kommet, så trenger hun bare berøre meg og så blir jeg merkelig nok stiv igjen! Redd for at hun skal tro at jeg er "syk" kåt hele tiden, men er ikke det. Av en eller annen grunn så blir jeg så lett stiv når jeg er med henne. Er dette normalt? Da vi ble kjent ble jeg det også, men det avtok. Nå etter lengre tid sammen blir jeg det hele tiden igjen, og det verre enn noengang før.....vet ikke hvorfor jeg sier "verre", for det kan det jo ikke være, verker for henne eller meg, men redd for at det kan ha påvirkning på kvalitetstiden vi har sammen. Hvis jeg går rundt med en stiv penis hele tiden med henne, eller halv stiv, så frykter jeg hun vil tro at jeg ser på henne bare som et sexobjekt(selvsagt synes jeg hun er pern), men jeg vil hun skal vite at jeg elsker henne for den hun er med sjarmen og humoren, personligheten og støtten hun er for meg... til poenget: jeg frykter at min "positive" ereksjon kan bli negativ i forbindelse med kvaliteten i forholdet mitt med kjæresten min. Er dette en normal ting å oppleve? Kan det påvirke forholdet mitt negativt? -TJ-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå