AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Del Skrevet 25. september 2023 Hei. Jeg sluttet egentlig å snuse for 3 uker siden. Var helt jævlig de første 4-5 dagene. Fikk raserianfall for den minste ting og svettet om natten. Så gikk det gradvis bedre, men savnet om snusen forsvant aldri. Gikk aldri mer enn et par timer uten å tenke på snusen. Så hadde jeg akkurat nattevaktshelg med ei som snuser en del og da ble det såå fristende å bare prøve et par. Savnet ble for stort og jeg snuste ca 3-4 hver vakt i løpet av de 3 nettene. Tenkte at det egentlig ikke var såå godt som jeg hadde trodd det skulle være, men så var det liksom så kjært å kjenne på snusen igjen også. Og vipps så kjøpte jeg i ren impulsivitet idag en boks. Har snust 4 stk på noen timer. Sitter nå her med mega angst. Hva har jeg gjort. Nå tør jeg ikke kaste boksen heller for jeg er redd jeg må igjennom et helsikke igjen hvis jeg stopper. Tror dere jeg er tilbake på scratch igjen nå? Vil jeg få masse abstinenser hvis jeg slutter igjen nå? 😫😫 orker ikke mer abstinenser. Noen med erfaringer? Anonymkode: 484c3...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Del Skrevet 25. september 2023 Er i samme båt som deg.. holdt på litt fram og tilbake jeg også. det er ingen krise! Du holder på å slutte, og dette er kun et mikroskopisk tilbakefall.. det er bare å prøve igjen. Bestem deg for en dag, eller ha en boks tilgjengelig, og snus enda mindre. Anonymkode: e7641...51d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Del Skrevet 25. september 2023 Jeg har sluttet med snus, men har nå blitt avhengig av nikotintyggis Det er billigere og bedre for tannkjøttet. Anonymkode: b19c5...d40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå