Gå til innhold

Hvor stor er sjansen for at jeg blir gravid nå.. ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

20%* visstnok, ikke at det sikkert hjelper noe særlig

Hmm, eggløsningsslim er blankt og man kan man dra det fra hverandre mellom fingrene. Det er i samme konsistens som rå eggehvite. 

Anonymkode: 0287b...c4e

Dette var mye seigere enn eggehvite. Som en hard gummistrikk i strekkbarhet. Nesten helt blank, så vidt noe gulskjær målt på et kritthvitt dopapir. 

Anonymkode: 9fc2a...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (Akkurat nå):

Enten var hun utro eller sp kom han i henne..blir ikke gravid ved å komme utenfor 

Jo, det kan man bli. Hørt om precum? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (Akkurat nå):

Da kommer man inni ;)

Ja, men ikke bevisst. Man føler det ikke selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var mye seigere enn eggehvite. Som en hard gummistrikk i strekkbarhet. Nesten helt blank, så vidt noe gulskjær målt på et kritthvitt dopapir. 

Da høres det ikke ut som eggløsningsslim (så det er jo sånn sett et bra tegn?) Kan hende det er relatert til prevensjonsslutt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en måte å finne ut: ta en graviditetstest om to uker.

Høres ut som du kan ha hatt eggløsning. Men hormonprevensjon kan også tille det veldig til i kroppen. Så ikke sikkert kroppen din klarer å bli gravid nå uansett.

Anonymkode: ea106...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da høres det ikke ut som eggløsningsslim (så det er jo sånn sett et bra tegn?) Kan hende det er relatert til prevensjonsslutt?

Jeg har hørt det kan være sånn også. Hadde også itillegg til dette mye utflod som var litt som eggehvite ja.. denne utfloden ga seg idag. Tenkte ikke noe spesielt over akkurat det før nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare en måte å finne ut: ta en graviditetstest om to uker.

Høres ut som du kan ha hatt eggløsning. Men hormonprevensjon kan også tille det veldig til i kroppen. Så ikke sikkert kroppen din klarer å bli gravid nå uansett.

Anonymkode: ea106...c24

Ja, skal ta test uansett. Var bare nysgjerrig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver høres ikke ut som eggløsningsslim. 
Men hvorfor har du ubeskyttet sex uten å være i et fast forhold? Det er bare dumskap å utsette seg for både uønsket graviditet og eventuelle kjønnssykdommer. 
Bruk kondom neste gang.

Anonymkode: 89ec7...c9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver høres ikke ut som eggløsningsslim. 
Men hvorfor har du ubeskyttet sex uten å være i et fast forhold? Det er bare dumskap å utsette seg for både uønsket graviditet og eventuelle kjønnssykdommer. 
Bruk kondom neste gang.

Anonymkode: 89ec7...c9b

Jaja, trenger ikke noe moralpreken, men det er ikke en tilfeldig fyr. Hatt noe på gang med han av og på i 1 år. Aldri fått noe sykdom av han, tester meg jevnlig. Han ligger ikke med noen andre enn meg, han er en "islolers enstøing med sosialangst🙈" Han skulle ikke komme i meg, og jeg syns kondom er grusomt å bruke, men får vel starte opp med prevensjon igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...