AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Plutselig idag mekret jeg at lillefingeren klistrer seg til nabofinger. Og det gjør vondt. Begge to har blitt skrå og krokete. Ligger mye over på nabofinger. Tidligere har jeg hatt problemer etter jeg har strammet alle fingrene sammen, å få løsnet de. Legen sjekket noen prøver i forbindelse med revmatisme. Men fant ingenting. Dette var i juli. Noen som har kjennskap til dette? Anonymkode: 9f9c4...146 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Sliter du med stress spenninger, angst, stiv nakke og rygg? Anonymkode: 11744...b2c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sliter du med stress spenninger, angst, stiv nakke og rygg? Anonymkode: 11744...b2c Nei, vil ikke si det. Anonymkode: 9f9c4...146
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, vil ikke si det. Anonymkode: 9f9c4...146 Da hadde jeg ringt lege igjen i morgen. Jeg får lignende problem med fingrene i blant men hos meg er det pga stress og spenninger Anonymkode: 11744...b2c
Mezzosoprena Skrevet 25. september 2023 #5 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Plutselig idag mekret jeg at lillefingeren klistrer seg til nabofinger. Og det gjør vondt. Begge to har blitt skrå og krokete. Ligger mye over på nabofinger. Tidligere har jeg hatt problemer etter jeg har strammet alle fingrene sammen, å få løsnet de. Legen sjekket noen prøver i forbindelse med revmatisme. Men fant ingenting. Dette var i juli. Noen som har kjennskap til dette? Anonymkode: 9f9c4...146 Eh, det må du jo få sjekket hos en lege...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #6 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Tidligere har jeg hatt problemer etter jeg har strammet alle fingrene sammen, å få løsnet de. Anonymkode: 9f9c4...146 https://www.helsenorge.no/sykdom/muskel-og-skjelett/triggerfinger/ Kan det være dette? Anonymkode: 3da63...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå