Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en kjæreste i 1.5 år da jeg gikk på ungdomsskolen, som jeg i ettertid ikke synes jeg var særlig snill mot. Hadde nok noen problemer jeg ikke innså før jeg ble voksen, og det gikk utover han i form av sjalusi og andre kjipe ting. 

Han er den snilleste, mest tålmodige gutten/mannen jeg har møtt i mitt liv, og selv om jeg gjorde det slutt på en lei måte, så var han alltid veldig koselig de få gangene vi møttes i årene etterpå. 

Nå er det 15 år siden vi var sammen. 10 år siden jeg så han sist. Jeg er i et langvarig forhold, og det er han også, men jeg vil jo alltid bry meg om at han har det bra. 

Jeg har nettopp fått vite at vi skal jobbe sammen på et prosjekt det neste året, som vil si at vi må møtes 3-4 ganger, sammen med andre selvfølgelig. 

Jeg har alltid tenkt at jeg skulle si unnskyld til han på tomannshånd, hvis jeg noen gang fikk mulighet. Ikke noe mer, bare unnskyld. Men dette kom veldig brått på, og jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til noe av dette. 

Hva ville du gjort?

Anonymkode: 7895f...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendt en kort e-post eller sms:

Hei! Skjønte at vi skulle jobbe litt sammen fremover, så ville bare si at det synes jeg er veldig hyggelig.

Og så vil jeg benytte anledningen til å si unnskyld på vegne av 15 år gamle meg, som dro deg gjennom mye mer drama og tull enn du fortjente.
Hormoner og drama er aldri en god kombinasjon. Unnskyld!

Håper du har det bra, gleder meg til å treffe deg på prosjektet! :)

..og så sørge for å være hyggelig og profesjonell videre.

Anonymkode: edb6f...e4c

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Herregud, la det ligge. Dere var jo bokstavelig talt fjortisser. De gjør teite ting, ikke gjør dette til en større sak enn det trenger å være. 

Hvis det passer seg kan du si én liten setning om at du blir flau av å tenke på hvordan du var som tenåring. Men unnskyldning? Nah..

Anonymkode: 24eb8...bea

Skrevet

"Haha, vi var sammen på ungdomsskolen"

Og det var det.

Anonymkode: 10419...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...