Gå til innhold

Cyclogest på morgen innsettsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei - er igang med første forsøk på riksen, og det nærmer seg forhåpentligvis første innsett. Fikk beskjed om å ta cyclogest 2x daglig fra uttak - Er det noen som vet om man skal ta cyclogest på morgenen før innsett ? 

Anonymkode: 99448...ac0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde den med sånn at eg tok den etter innsettet. 

Anonymkode: d7560...22c

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hei - er igang med første forsøk på riksen, og det nærmer seg forhåpentligvis første innsett. Fikk beskjed om å ta cyclogest 2x daglig fra uttak - Er det noen som vet om man skal ta cyclogest på morgenen før innsett ? 

Den skal tas minimum 2t før innsett på innsettsdagen, så spørs hva klokkeslett du skal ha innsett og når på døgnet du pleier å ta den 👍  Men ingen skade i å ta den etterpå om det ikke er mulig å ta før innsett. Er iallefall det sol har stått i papirene hos meg før hvert innsett. 

Screenshot_20230925_201507_Chrome.jpg

Skrevet

Hos klinikken jeg var var det alltid cyglogest på morgenen samme dag som innsett 😊

Anonymkode: 31250...eec

Skrevet

Jeg tok på morningen før begge innsettene😊👍

Anonymkode: bbb65...7a1

Skrevet

Tusen takk for svar -  ser ut til at de fleste har tatt det også før innsett så da kjører jeg også på med det :) 

Skrevet

Masse lykke til 🥰

Anonymkode: 31250...eec

Skrevet

Ville absolutt spurt først, vår klinikk sa nei, de ville ikke at noe skulle forstyrre forholdene til embryoet ved innsett. Skulle ta den etter innsett. 

Anonymkode: 2192c...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...