Gå til innhold

"Mensmurringer" i starten av svangerskap - normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 6 og har murringer som minner om slik jeg har det når jeg har mensen. Er dette helt normalt? Jeg blir redd hver gang det kommer, for at det er en SA på gang. 

Anonymkode: d3b63...aaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt ☺️ det er livmoren som vokser og klargjøres for svangerskap 

Anonymkode: c3163...e11

Skrevet

Masse mensmurringer både i magen og korsryggen her i starten (og forsåvidt senere også). Det er visst ganske normalt og er bare at ting skjer 💕

Anonymkode: 0671d...3cd

Skrevet

Føler med deg.. har murringer som kommer og går, blir redd! Er også i uke 6. Har lest det er helt normalt.. håper spiren holder seg på plass☺️

Anonymkode: 234c5...6f4

Skrevet

Ja, helt normalt. 

Anonymkode: d46d3...42d

Skrevet

Ja, hatt det i begge mine😊

Hadde også blødninger, så med første tok jeg ikke test ved forventet mens, for jeg trodde jeg hadde mensen. Skjønte tegninga da det ikke kom som før, og fortsatte og fortsatte.

Anonymkode: bf9cd...edd

Skrevet

Helt normalt.

Anonymkode: 5fe60...d66

Skrevet

Graviditetssymptomer og mensensmerter kan lett blandes i starten. Helt vanlig! Det er livmoren som strekker på seg😊

Anonymkode: bdd81...c83

Skrevet

Er også i uke 6, og kjenner på det samme som du. Første graviditet og nervøs jeg også,men prøver bare å tenke at det er mye som foregår i kroppen og at det er naturlig

Anonymkode: 3a8df...67c

Skrevet

Det er heelt normalt, TS! 

Jeg sjekket hele tiden på toalettet om det var blod da jeg ble så engstelig for de murringene. Må huske på at det er mye som skjer i kroppen din selv om det ikke er synlig utenpå :) 

Det gav seg rundt uke 7-8 hos meg. 

Anonymkode: c22dd...134

Skrevet

Jeg hadde også det mellom uke 5-9. Og de var mye vondere og kraftigere enn mensmurringene jeg har til vanlig. Var ikke noe galt. 

Anonymkode: 367f1...da5

Skrevet

Jeg er i uke 5 nå, og kjenner også på kraftige murringer OG spotter. Prøver å tenke at det uansett ikke er noe jeg kan gjøre noe med, må bare vente og håpe på det beste. Men deler definitivt bekymringen. 

Anonymkode: 26550...6a5

Skrevet

Jeg hadde mensmurringer og spotting det svangerskapet som endte i SA i uke 10. Det andre som gikk bra kjente jeg ingenting. Men igjen slik mange skriver, det er normalt. Jeg fikk høre det samme av lege og jordmor også. Men begynner du spotte mye kan du sjekke med ultralyd om alt er som det skal😊 eventuelt sjekke HCG økning hos lege.

Anonymkode: f6245...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...