AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Har kjøpt en nydelig, pudderrosa kjole med litt delikat mønster i, som går til midt på leggen. Lange ermer. Med de grusomme, blåbleke leggene fulle av åreknuter, så kjenner jeg at noe under er greit når jeg skal i selskap. Men den diskusjonen om hudfargede strømpebukser blir jeg aldri klok på! Er det svart som gjelder uansett? Føler det kan bli så hardt til en sånn kjole. Og hvis hudfarget er ok, hvor finner jeg de beste? Hvilken denier er å anbefale? Og om det er svart - hva slags type av denne også? Helt tynn, kanskje litt matt? Anonymkode: 63f8d...10e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Hudfarget eller litt tykkere hvit strømpebukse tror jeg blir fint Anonymkode: 08e69...f70 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 10 eller 20 den. Men umulig å si fargetone. Det vil nok variere fra person til person, og kanskje også tid på året. Der må du bare prøve deg frem. Men for min del, er Pierre Robert sine god nok. Billige og fåes over alt. Anonymkode: f8a54...406
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 Ups.. Hudfarget ville jeg gått for med lys kjole. Anonymkode: f8a54...406 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #5 Skrevet 25. september 2023 Jeg ville valgt en tynnest mulig hudfarget i god kvalitet. Finn en hudfarge som ser naturlig ut, så bena verken blir mye brunere enn resten av deg eller gustenbeige. Svart til sånne kjoler blir bare alt for hardt. Anonymkode: 01821...eef 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #6 Skrevet 26. september 2023 Sort eller hvit 👍🏻 Tenker det avhenger av skoene du skal bruke til. Anonymkode: 5e1c2...60c
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 26. september 2023 #7 Skrevet 26. september 2023 Med mindre det er snakk om midt på sommeren (da kan du gå uten) bør du velge en tynn, sort strømpebukse. Beige vil trolig se lite pent ut, da det ofte vil se ut som om strømpebukse og kjole har omtrent samme farge, i alle fall fra avstand. Da vil man se hel-beige ut.
Jaane doe Skrevet 26. september 2023 #8 Skrevet 26. september 2023 En hudfarget strømpebukse er finest til lyse kjoler. Svart strømpebukse tror jeg blir litt "hardt" mot en pudderrosa kjole. 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #9 Skrevet 26. september 2023 Hudfarget. Evt. sort hvis du skal ha sorte sko, ville da også hatt flere sorte detaljer, enten sort hårpynt eller sorte øredobber og sort veske for å «binde» det hele sammen. Anonymkode: fcdf9...643 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #10 Skrevet 26. september 2023 Koksgrå strømpebukse vil være litt mykere enn helt svart. Litt usikker på om det vil fungere til pudderrosa, det er ikke helt min farge. Hvit, eventuelt hvit med noe blondemønster vil kunne se bra ut, men kan bikke over i småpike. Tenk over om det vil fungere med snitt og annet tilbehør. Svart kan fungere til rosa, for de som kler sterke kontraster. Da kan gjerne annet tilbehør også være i svart, gjerne skinn. Uansett kan du bruke en hudfarget strømpebukse, til tross for hva som sikrives i ukebladene. Velg en som passer til deg, så det ikke blir for synlig. Kvinnene i det britiske kongehuset bruker nesten alltid hudfarget strømpebukse, og de er stort sett velkledd. Anonymkode: 0eca1...d07 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #11 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 19.36): Har kjøpt en nydelig, pudderrosa kjole med litt delikat mønster i, som går til midt på leggen. Lange ermer. Med de grusomme, blåbleke leggene fulle av åreknuter, så kjenner jeg at noe under er greit når jeg skal i selskap. Men den diskusjonen om hudfargede strømpebukser blir jeg aldri klok på! Er det svart som gjelder uansett? Føler det kan bli så hardt til en sånn kjole. Og hvis hudfarget er ok, hvor finner jeg de beste? Hvilken denier er å anbefale? Og om det er svart - hva slags type av denne også? Helt tynn, kanskje litt matt? Anonymkode: 63f8d...10e jeg ville kjøpt tynne nude i rett nyanse til din hud, ikke mer enn 20 denier. Jeg liker godt Wolford sine, de kommer i mange nyanser. Et annet alternativ er nettingsstrømper i nude farge, det er kjempelekkert. Anonymkode: 6e39e...27c 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #12 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 21.41): jeg ville kjøpt tynne nude i rett nyanse til din hud, ikke mer enn 20 denier. Jeg liker godt Wolford sine, de kommer i mange nyanser. Et annet alternativ er nettingsstrømper i nude farge, det er kjempelekkert. Anonymkode: 6e39e...27c Wolford har også nettingstrømper i pudderosa, det tror jeg unne vært fint, eller fargen marmor fra i satin touch. ellers enig i nude netting eller matte nude fra wolford . Anonymkode: 5bc82...945
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #13 Skrevet 8. oktober 2023 Det hudfarge strømmebukse mote råde fungere dårlig i et land der du ikke kan gå uten Anonymkode: 8d696...ebd 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #14 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hudfarge strømmebukse mote råde fungere dårlig i et land der du ikke kan gå uten Anonymkode: 8d696...ebd Problemet er at mange velger solbrune strømpebukser eller strømpebukser som er mørkere enn resten av kroppen. Det ser virkelig ikke bra ut og ødelegger et hvert antrekk. Hvis man kjører på med shimmer i tillegg så er smakløsheten komplett. Anonymkode: b272f...2c4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #15 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Problemet er at mange velger solbrune strømpebukser eller strømpebukser som er mørkere enn resten av kroppen. Det ser virkelig ikke bra ut og ødelegger et hvert antrekk. Hvis man kjører på med shimmer i tillegg så er smakløsheten komplett. Anonymkode: b272f...2c4 det er det ikke mange som gjør lenger. På 80-tallet, ja, men nå har det kommet så mange fine, tynne, naturlige nudestrømper, at alle kan finne en som er pen. Anonymkode: 6e39e...27c 1 1
Fighter83 Skrevet 8. oktober 2023 #16 Skrevet 8. oktober 2023 Kan jo bruke en nude/hudfarget strømpebukse og evt ta på hudfarget foundation der hvor du har ekstra mye merker?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #17 Skrevet 8. oktober 2023 Fighter83 skrev (29 minutter siden): Kan jo bruke en nude/hudfarget strømpebukse og evt ta på hudfarget foundation der hvor du har ekstra mye merker? Eller concealer strømpebukse eller matt tett dekkende. Må da være bedre enn foundation under en strømpebukse? Anonymkode: 5bc82...945 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå