AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #21 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Min 3 åring får en liten haribo kalender + rampe nisssen. Ungene snakker om rampenissen daglig fra juni! De synes det er så gøy Jeg synes ikke noe om gaver hver dag. Overdreven materialisme Anonymkode: 8f3e1...136 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Syns heller ikke noe om gaver hver dag. Julemagien utvannes liksom. Pakke opp sokker, lue, hals, hansker? Det er jo ting som ungen trenger uansett, men fordi det er desember så skal det altså pakkes inn og være en "gave"? Nei, dette er så tullete at jeg har aldri skjønt greia. Anonymkode: efc58...348 Ingen spurte dere om meningen deres rundt pakkekakender 🙃 Anonymkode: a7b08...9b5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #22 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor pakkekalender til en 3åring? De blir like fornøyde med en 10kr sjokoladekalender. Anonymkode: 5be4a...224 Jeg vil ikke at 3åringen min skal spise sjokolade hver eneste dag. Anonymkode: ff36c...7f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #23 Del Skrevet 26. september 2023 Vi har kjøpt legokalender og pakket inn det som er i lukene. Har også kjøpt pokemonfigurer på ebay. Fine steiner. Selges også på ebay. Passer gjerne til eldre barn enn 3 år hvis han putter ting i munnen. Anonymkode: b3933...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #24 Del Skrevet 26. september 2023 Griseflax til 10,- kroner Anonymkode: 086a1...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #25 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil ikke at 3åringen min skal spise sjokolade hver eneste dag. Anonymkode: ff36c...7f9 De bitene er så små at det skal godt gjøres og finne sjokolade til de 4 lørdagene som ikke overstiger total mengden av en sånn julekalender til 10 kr. Anonymkode: 0832c...acd 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #26 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De bitene er så små at det skal godt gjøres og finne sjokolade til de 4 lørdagene som ikke overstiger total mengden av en sånn julekalender til 10 kr. Anonymkode: 0832c...acd Kan du ikke finne en annen tråd å kverulere i? Du svarer jo ikke på spm Anonymkode: e5e13...6ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #27 Del Skrevet 26. september 2023 Sjokolade. Kjøper disse billige sjokoladekalenderne til 10 kr. Holder det. Anonymkode: 1fe78...37c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #28 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vil ikke at 3åringen min skal spise sjokolade hver eneste dag. Anonymkode: ff36c...7f9 Men du vil at han skal få unyttige gaver hver dag frem til jul? Anonymkode: 1fe78...37c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #29 Del Skrevet 26. september 2023 Barna mine har en brodert kalender med hver sin pose som flyttes fra dag til dag. De får en sjokoladepeng, eller en dumle, eller liten sjokoladenisse, eller en liten fruktkaramell. Noe i den størrelsen. Gavene sparer vi til julaften. Minner forøvrig om selve spørsmålet, "hva putter du i kalenderen.. " Anonymkode: 160d7...7b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #30 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men du vil at han skal få unyttige gaver hver dag frem til jul? Anonymkode: 1fe78...37c Ingenting unyttig her Anonymkode: e5e13...6ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #31 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Men du vil at han skal få unyttige gaver hver dag frem til jul? Anonymkode: 1fe78...37c Hvorfor har du et så stort behov for å spore av? Anonymkode: a7b08...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #32 Del Skrevet 26. september 2023 Noen spurte om 3 åringer liker å få sokker osv. Ja min elsker det, 3 pakk fra cubus med anleggsmaskin motiv ble 3 supre luker i fjor Anonymkode: 9360a...88b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #33 Del Skrevet 26. september 2023 Stacy__ skrev (17 timer siden): Jeg har begynt å tenke på julekalenderen allerede. Jeg tenkte at 3 åringen skulle få sin første pakkekalender i år, men veldig usikker på hva jeg skal ha oppi. Vanskelig å komme på 24 brukbare gaver til en på 3,5 år. Jeg ønsker ikke å samle opp masse ræl som blir liggende. Synes det er vanskelig å komme på gode, rimelige og brukbare kalendergaver spesielt til gutter… Hittil har jeg: 2 puslespill 1pk tusjer 1 par sokker 1 par hansker 1 morsom t-skjorte sjokolade hver lørdag (4 kalendergaver) 1 lue 1 hals 1 såpebobler 1 liten lekebil 1 nisselue 1 drikkeflaske 1 matboks 1 fargeleggingsbok Et år kjøpte jeg en bondegård (little People?) Med tilbehør. Barnet fikk en del hver dag, og til slutt selve huset. Et annet år gjorde jeg det samme med et duplosett. Anonymkode: 77b2d...f30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #34 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor pakkekalender til en 3åring? De blir like fornøyde med en 10kr sjokoladekalender. Anonymkode: 5be4a...224 Fordi ikke alle liker å gi sjokolade til barna sine hver dag. Vi lager pakkekalender fordi vi syns det er en koselig tradisjon med forberedelser til jul som pepperkake baking, se på julefilmer og lese bøker om julen og den gleden med å stå opp hver dag i adventstiden å få pakke opp en liten pakke og telle ned til jul. Anonymkode: f3109...976 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #35 Del Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du vil at han skal få unyttige gaver hver dag frem til jul? Anonymkode: 1fe78...37c Må man gi unyttige gaver? Vi gir ting barnet trenger (sokker, hårspenner/strikker, tannbørste, klær som barnet trenger (f.eks lue, ullsokker), aktiviteter vi kan gjøre sammen) Anonymkode: f3109...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #36 Del Skrevet 26. september 2023 Har en treåring og håper vi skal unnslippe kalender litt til 😅 Men jeg har sett at folk gir feks Brio eller duplo i kalender. Feks gir tog 1 dag, så vogner og så skinner. Så det kan lekes med hver dag, men blir mer og mer. Anonymkode: cd32e...47e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. september 2023 #37 Del Skrevet 26. september 2023 Kanskje de som vil diskutere sjokolade vs unyttige småting kan starte sin egen tråd? Det er helt unødvendig å ødelegge noen andres med en diskusjon som ikke interesserer noen som helst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #38 Del Skrevet 11. oktober 2023 Flere tips? Anonymkode: a2df0...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #39 Del Skrevet 11. oktober 2023 Sånne tatoveringer (ett ark kan deles i mange gaver) Ansiktsmaling Små figurerer Lekemat Han trenger ikke en unik gave alle dager. Gi sokker flere ganger, del opp noen av gavene. Anonymkode: 4a00e...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #40 Del Skrevet 11. oktober 2023 Min treåring er glad i så mye forskjellig, så jeg har kjøpt inn: Klistremerker Tusjer Såpebobler Slim Tegnebok Aktivitetsbok Hårstrikk Klemmer Tannkrem Sokker Smykke Barneneglelakk Sprettball Pepperkakeformer Fingermaling Badebombe Badesåpe Anonymkode: 02e6c...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå