AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Del Skrevet 25. september 2023 Hei, Noen som har litt peiling på dette? Jeg har vært delvis sykemeldt mer enn 16 dager, og fikk beskjed om at etter de 16 dagene skulle jeg kun skrive timene jeg faktisk jobbet. Så får jeg resten av nav. Men hvordan regner nav ut hva jeg skal ha når de ikke får tilsendt hva jeg skulle jobbet? Jeg jobber etter vaktplan/skiftordning og hver uke er derfor ikke lik. Regner de ut et snitt av noe? Anonymkode: 9bf74...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. september 2023 #2 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, Noen som har litt peiling på dette? Jeg har vært delvis sykemeldt mer enn 16 dager, og fikk beskjed om at etter de 16 dagene skulle jeg kun skrive timene jeg faktisk jobbet. Så får jeg resten av nav. Men hvordan regner nav ut hva jeg skal ha når de ikke får tilsendt hva jeg skulle jobbet? Jeg jobber etter vaktplan/skiftordning og hver uke er derfor ikke lik. Regner de ut et snitt av noe? Anonymkode: 9bf74...a09 De ser på inntekten din de foregående tre (?) månedene og regner ut snittet av dette. Så får du 50% av dette i sykepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Del Skrevet 25. september 2023 Mezzosoprena skrev (1 time siden): De ser på inntekten din de foregående tre (?) månedene og regner ut snittet av dette. Så får du 50% av dette i sykepenger. Litt kjipt når man har hatt fordelt ferie i vel alle de 3 siste månedene .. Anonymkode: 9bf74...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. september 2023 #4 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt kjipt når man har hatt fordelt ferie i vel alle de 3 siste månedene .. Anonymkode: 9bf74...a09 Det spiller ikke inn da, da går de lenger tilbake og ser på din gjennomsnittlige inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. september 2023 #5 Del Skrevet 27. september 2023 Når du fyller ut søknad om sykepenger så skriver du hvor mye du jobber og h or mange timer du vanligvis jobber. Arbeidsgiver oppgir lønn til NAV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #6 Del Skrevet 9. oktober 2023 liv skrev (På 28.9.2023 den 0.00): Når du fyller ut søknad om sykepenger så skriver du hvor mye du jobber og h or mange timer du vanligvis jobber. Arbeidsgiver oppgir lønn til NAV Man fyller ikke ut timer selv. Kom ikke opp noe spørsmål om det. De har tydeligvis regnet et snitt... Anonymkode: 9bf74...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå