Gå til innhold

Hvorfor kan ikke kvinner lære mer vitenskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det faktum at det eksisterer 67 000 tråder i vitenskap og 2 400 000 tråder i barn og familie, her på kvinneguiden en god forklaring på hvorfor menn tjener mer enn kvinner?

Anonymkode: f6e61...d64

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det faktum at det eksisterer 67 000 tråder i vitenskap og 2 400 000 tråder i barn og familie, her på kvinneguiden en god forklaring på hvorfor menn tjener mer enn kvinner?

Du kan vel si det slik, at når det kommer til vitenskapen så er ikke Kvinneguiden det steder jeg logger meg på 🤣

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (Akkurat nå):

Du kan vel si det slik, at når det kommer til vitenskapen så er ikke Kvinneguiden det steder jeg logger meg på 🤣

Hvor logger du deg på?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ekstremt tynt om du skal foreslå at det er en forklaring 

Anonymkode: 6e9cd...870

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor logger du deg på?

Det kommer da helt an på hva det er jeg skal lese om. Og "logger på" var ikke akkurat bokstavelig ment, men jeg finner andre kilder til vitenskapelige ting. Kvinneguiden er ren underholdning.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja

Og tror de vet det godt selv også

Men hvorfor fortelle sannheten, når du kan lyve og manipulere samfunnet til din fordel

Personlig mener jeg dette er grunn nok til å frata dem stemmeretten også, men det er en annen sak.

Anonymkode: 3b065...6a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kaller det som skrives inne på "vitenskap" for vitenskap så er du på bærtur.

Anonymkode: ebd9b...823

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden er mest ment som et forum for spørsmål i livet, vitenskap er ikke noe som møter folk personlig i privatlivet i like stor grad som det å ha barn foreksempel, eller kjæreste trøbbel. 

Anonymkode: bb7d4...d7f

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja

Men hvorfor fortelle sannheten, når du kan lyve og manipulere samfunnet til din fordel

Personlig mener jeg dette er grunn nok til å frata dem stemmeretten også, men det er en annen sak.

Sjarmtroll du

Anonymkode: bb7d4...d7f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i vitenskap. Mye vitenskap å sette seg inn i barn også. For ikke å nevne psykologi osv Så hva slags vitenskap spør du etter?

Seriøs vitenskap søker jeg ikke her inne. Her blir det for det meste å øese hva andre mener om div tema. Da det er mest meninger og synsing fremfor vitenskap.

Anonymkode: a9d11...e90

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja

Ja, det er jo veldig "vitenskapelig" å dra den typen slutninger basert på.... ingenting? Historieløst også, KG begynne faktisk som et bryllupsforum, og har vel aldri tatt mål av seg til å være et vitenskapelig diskusjonsforum. Ellers fullstendig enig med AB over her. Populærvitenskap  og konspirasjonsteorier er ikke spesielt vitenskapelig.

Anonymkode: da0ed...442

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (13 minutter siden):

Det kommer da helt an på hva det er jeg skal lese om. Og "logger på" var ikke akkurat bokstavelig ment, men jeg finner andre kilder til vitenskapelige ting. Kvinneguiden er ren underholdning.

Er vel ganske åpenbart at TS har temmelig vage begreper om vitenskap selv 😂

Anonymkode: 7b551...ac2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å sitere en viss nordlandsk eks-rallykjører og Frp-politiker: Nu va du smart, nu va du vææældig smart, ja!

Anonymkode: 8111d...a35

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hjelpe meg... jeg leser og kan MYE vitenskap, men jeg bruker kvinneguiden til helt andre ting🤣 

Anonymkode: a2448...f7c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (34 minutter siden):

Høres ikke ut som du leser mye vitenskap skal jeg være ærlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ikke ut som du leser mye vitenskap skal jeg være ærlig

Du synes ikke det nei? Hva baserer du det på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er grunnen til at Kvinneguiden ikke kan brukes til vitenskap: 

Endret av Mezzosoprena
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når TS koker i sammen en problemstilling basert på hvor mye kvinner kan om vitenskap, sett ut i fra antall diskusjoner på KG, så lurer jeg veldig på om h*n bedømmer menn på samme måten. Pleier menn som er interessert i vitenskap og evt jobber med det å lete etter likesinnede diskusjonsfeller i underforumet for vitenskap på Diskusjon.no?
Noe sier meg at svaret er nei, og da er det vel logisk å trekke konklusjonen om at vitenskapsinteresserte damer heller ikke søker kunnskap og debatt om temaet på et sted som Kvinneguiden.

Anonymkode: ea7c8...f53

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...