AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Hei! Vi har en robot som tar seg av gulvene, og en industristøvsuger som tar seg av bilene, men mangler den lille nette kjekke støvsugeren når du må ta sofaer, senger, inni kroker i skap og skuffer og andre steder industristøvsugeren blir for stor for. jeg ønsker en trådløs støvsuger som BÅDE er håndholdt liten (til smuler i søppelskapet), men også som kan ta gulv. altså en 2-1 dings. pris er ikke avgjørende, vil heller betale 2000 mer og være fornøyd, enn å spare inn på kronen å kjøpe skvip. Hva har dere, og er dere fornøyd? Anonymkode: 89439...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Vi kjøpte nettopp Dyson v15, og ELSKER den 😍 Burde kjøpt den lenge før, den har virkelig revolusjonert støvsugingen her hjemme 🤩 Anonymkode: 23571...3a3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi kjøpte nettopp Dyson v15, og ELSKER den 😍 Burde kjøpt den lenge før, den har virkelig revolusjonert støvsugingen her hjemme 🤩 Anonymkode: 23571...3a3 Svindyr jo Anonymkode: 3bd27...698
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #4 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi kjøpte nettopp Dyson v15, og ELSKER den 😍 Burde kjøpt den lenge før, den har virkelig revolusjonert støvsugingen her hjemme 🤩 Anonymkode: 23571...3a3 Hun har jo robotstøvsuger, så da trenger hun ikke den du beskriver? Power og Elkjøp har flere enkle små støvsugere til å bruke på møbler og i kroker der robotstøvsugeren ikke kommer til. Jeg er på jakt etter en sånn selv, og kommer til å høre i butikkene hva de anbefaler. Ser at prisen på disse kun ligger på et par tusen. Anonymkode: 0b27b...706 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #5 Skrevet 26. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi kjøpte nettopp Dyson v15, og ELSKER den 😍 Burde kjøpt den lenge før, den har virkelig revolusjonert støvsugingen her hjemme 🤩 Anonymkode: 23571...3a3 Den med vaskefunksjon? (Hvordan fungerer den i så fall?) Anonymkode: 9283f...bb1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #6 Skrevet 26. september 2023 Skjønner ikke hvordan jeg får støvsugd, som har en støvsuger(Nilfisk) fra 90-tallet😙😅 Anonymkode: 7c891...867
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #7 Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skjønner ikke hvordan jeg får støvsugd, som har en støvsuger(Nilfisk) fra 90-tallet😙😅 Anonymkode: 7c891...867 Men blir du ikke irritert over det fine støvlaget som legger seg når/etter du har støvsugd? Vanlige støvsugere sprer støv rundt selv om de fjerner de store støvdottene. Lett å se dette om du har en ren, mørk overflate før du støvsuger, da ser du det tynne støvlaget som har lagt seg etter at du har støvsugd. En robotstøvsuger, jeg har en som støvsuger både gulv og tepper, og så vasker over gulvene, gjør at jeg slipper dette. I dag bruker jeg kun den vanlige støvsugeren til å ta de få stedene robotstøvsugeren ikke kommer til. Anonymkode: 0b27b...706 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå