AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Jeg skal til England før jul med to småspiste barn. Jeg tenkte derfor det kunne være lurt å ta med knekkebrød og enkle pålegg (ost, leverpostei, syltetøy) som vi kan ha til frokost. Men så kom jeg på: Er det lov å ta med dette til England? Anonymkode: 2fff7...6f9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 Ja, det kan du. Men det er ganske unødvendig. Du finner det aller meste der... Anonymkode: 4332b...ba1
Gjest Linny111 Skrevet 25. september 2023 #5 Skrevet 25. september 2023 Ja, og det er mye billigere i England, men om barna dine MÅ ha Nora syltetøy og Stabburet leverpostei, så er det ikke noe problem å ta med.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #6 Skrevet 25. september 2023 1 minutt siden, Linny111 said: Ja, og det er mye billigere i England, men om barna dine MÅ ha Nora syltetøy og Stabburet leverpostei, så er det ikke noe problem å ta med. Bare ikke i håndbagasjen, med mindre det er små beholdere. Anonymkode: 2edbe...7f4
Gjest Linny111 Skrevet 25. september 2023 #7 Skrevet 25. september 2023 Just now, AnonymBruker said: Bare ikke i håndbagasjen, med mindre det er små beholdere. Anonymkode: 2edbe...7f4 Ja, selvsagt. Vanlige væskeregler gjelder også for mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå