AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Del Skrevet 25. september 2023 Mannen min vil gjerne ha sex hver dag. Vi har det som regel daglig, men av og til kan det gå to-tre dager hvor jeg ikke er interessert. Da blir han dypt og oppriktig bekymret for hva som er galt, og blir litt lei seg på et vis. Det kan virke som han opplever mer nærhet og kjærlighet gjennom sex enn jeg gjør. dette har vi selvfølgelig pratet om, men selv om jeg forsikrer han om at ingenting er galt, gnager uroen hos han. Kan noen kjenne seg igjen i dette? Anonymkode: ac512...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Del Skrevet 25. september 2023 Tipper ingen kjenner seg igjen i det 😂 Anonymkode: fced0...2a1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tipper ingen kjenner seg igjen i det 😂 Anonymkode: fced0...2a1 🤪😂 Anonymkode: ac512...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Del Skrevet 25. september 2023 Finn deg en mann du har bedre seksuell kjemi med, det er det eneste rettferdige ovenfor alle parter. Anonymkode: 239e6...266 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #5 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finn deg en mann du har bedre seksuell kjemi med, det er det eneste rettferdige ovenfor alle parter. Anonymkode: 239e6...266 Vi har veldig god seksuell kjemi. Anonymkode: ac512...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 25. september 2023 #6 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan virke som han opplever mer nærhet og kjærlighet gjennom sex enn jeg gjør. Litt nyttig lesning, selv om det sikkert er gammelt nytt for mange: Om kjærlighetsspråk: https://www.bufdir.no/foreldrehverdag/a-vare-foreldre/samliv-og-familie/de-fem-kjarlighetssprakene/ Test (på engelsk): https://5lovelanguages.com/quizzes/love-language 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #7 Del Skrevet 25. september 2023 Har det på samme måtte. Med barn og travle dager så trenger jeg å av og til å bare ha kroppen for meg selv etter barna er lagt. Er litt lei av at han prøver seg hele tiden.det er ikke noe kjekt å avvise. Dessuten mener jeg at han bør bli flinkere til å lese meg. Hvis jeg setter meg ned i andre enden av sofaen med en bok, så er det jo fordi jeg vil slappe av og lese den boken. Jeg har sagt at han av og til må vente til jeg tar iniativ, og at han ikke må forvente at jeg gjør det daglig. For min del fungerer "mas" helt motsatt. Man er to i et forhold og man skal ta hensyn til begge. Hvis man har sex ukentlig, og gjerne flere dager, så bør det ikke være noe problem at halve uken er sexfri. Man har jo jevnlig sex da. Og hverdagen er variert. Det betyr ikke at man ikke har lyst på personen. Også kan man vise kjærlighet på andre måter. F.eks tilby å lage middag, massere, bare sitte inntil hverandre, gi et kompliment, et kyss eller en klem. Anonymkode: b68d6...add 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #8 Del Skrevet 25. september 2023 Daglig mas hadde jeg aldri i livet fikset. Mange går også gjennom lange perioder i livet hvor man er fullstendig utkjørt daglig i uke etter uke, og det siste jeg hadde fikset var en som maste og tigget om sex. Han får heller bli singel og se hvor mye sex det blir på ham da. Anonymkode: b5979...916 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #9 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Daglig mas hadde jeg aldri i livet fikset. Mange går også gjennom lange perioder i livet hvor man er fullstendig utkjørt daglig i uke etter uke, og det siste jeg hadde fikset var en som maste og tigget om sex. Han får heller bli singel og se hvor mye sex det blir på ham da. Anonymkode: b5979...916 Jeg opplever ikke at han maser i det hele tatt. Han blir bare litt…bekymret…for at det er noe galt i forholdet om det skulle gå to tre dager mellom en gang i ny og ne😂 mas hadde hatt dårlig effekt på meg. Da låser det seg fort. Anonymkode: ac512...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #10 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har det på samme måtte. Med barn og travle dager så trenger jeg å av og til å bare ha kroppen for meg selv etter barna er lagt. Er litt lei av at han prøver seg hele tiden.det er ikke noe kjekt å avvise. Dessuten mener jeg at han bør bli flinkere til å lese meg. Hvis jeg setter meg ned i andre enden av sofaen med en bok, så er det jo fordi jeg vil slappe av og lese den boken. Jeg har sagt at han av og til må vente til jeg tar iniativ, og at han ikke må forvente at jeg gjør det daglig. For min del fungerer "mas" helt motsatt. Man er to i et forhold og man skal ta hensyn til begge. Hvis man har sex ukentlig, og gjerne flere dager, så bør det ikke være noe problem at halve uken er sexfri. Man har jo jevnlig sex da. Og hverdagen er variert. Det betyr ikke at man ikke har lyst på personen. Også kan man vise kjærlighet på andre måter. F.eks tilby å lage middag, massere, bare sitte inntil hverandre, gi et kompliment, et kyss eller en klem. Anonymkode: b68d6...add Ja, av og til er det godt å ha kroppen for seg selv. Kos og nærhet ved leggetid er jeg avhengig av, men det hender at ikke jeg er klar for noe mer. Anonymkode: ac512...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #11 Del Skrevet 25. september 2023 Doolittle skrev (11 minutter siden): Litt nyttig lesning, selv om det sikkert er gammelt nytt for mange: Om kjærlighetsspråk: https://www.bufdir.no/foreldrehverdag/a-vare-foreldre/samliv-og-familie/de-fem-kjarlighetssprakene/ Test (på engelsk): https://5lovelanguages.com/quizzes/love-language Takk!🥰 Anonymkode: ac512...18b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #12 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk!🥰 Anonymkode: ac512...18b Mannen min et uten tvil en sterk femmer. følelse av avvisning om det blir for lite nærhet totalt sett i løpet av dagen kjenner jeg igjen hos han. Han får vondt i hjertet og blir bekymret for oss🫣 Anonymkode: ac512...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 27. september 2023 #13 Del Skrevet 27. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 16.24): Mannen min vil gjerne ha sex hver dag. Vi har det som regel daglig, men av og til kan det gå to-tre dager hvor jeg ikke er interessert. Da blir han dypt og oppriktig bekymret for hva som er galt, og blir litt lei seg på et vis. Det kan virke som han opplever mer nærhet og kjærlighet gjennom sex enn jeg gjør. dette har vi selvfølgelig pratet om, men selv om jeg forsikrer han om at ingenting er galt, gnager uroen hos han. Kan noen kjenne seg igjen i dette? Anonymkode: ac512...18b Send han hit😂 Han er den mannlige versjonen av meg ..😅🥹 Endret 27. september 2023 av MacadamiaNut 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 27. september 2023 #14 Del Skrevet 27. september 2023 Har du prøvd å gi ham litt ekstra fysisk nærhet i hverdagen de dagene dere ikke har sex? Jeg tror @Doolittle er inne på noe og at mannen din har «fysisk berøring» som kjærlighetsspråk. Han kan selvsagt være glad i sex og litt avhengig av det, men hvis han har lagd en mental kombo «Vi har det bra sammen» = «Vi har sex», så er det klart han blir urolig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #15 Del Skrevet 27. september 2023 Jeg tror at menn ofte mener mer, og legger mer følelser i sex enn hva kvinner gjør. Anonymkode: 9d7da...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #16 Del Skrevet 27. september 2023 Mange menn vil ha sex hver dag. Det er som med unger og snop. De vil ha hver dag, men har ikke godt av det. Anonymkode: 76bc3...f42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #17 Del Skrevet 27. september 2023 Menn sier og gjør hva som helst for sex. hihi dette var også en variant. Det går lenge mellom hver gang jeg ser noe skrive om en mann som faktisk spør hva dama ønsker av frekvens i sex. Anonymkode: e664b...f91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #18 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Menn sier og gjør hva som helst for sex. hihi dette var også en variant. Det går lenge mellom hver gang jeg ser noe skrive om en mann som faktisk spør hva dama ønsker av frekvens i sex. Anonymkode: e664b...f91 Menn spør ikke så direkte. Vi fanger opp signaler. Hvordan de prater, kler seg, hvilke meninger de har rundt ulike ting osv. Kvinner som antyder det vi menn liker, er attraktive som honningkrukker. Og vi svermer rundt dem. Anonymkode: 76bc3...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #19 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn spør ikke så direkte. Vi fanger opp signaler. Hvordan de prater, kler seg, hvilke meninger de har rundt ulike ting osv. Kvinner som antyder det vi menn liker, er attraktive som honningkrukker. Og vi svermer rundt dem. Anonymkode: 76bc3...f42 Kan du utdype tankene dine litt her? Anonymkode: ac512...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #20 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn sier og gjør hva som helst for sex. hihi dette var også en variant. Det går lenge mellom hver gang jeg ser noe skrive om en mann som faktisk spør hva dama ønsker av frekvens i sex. Anonymkode: e664b...f91 😂🫣 Anonymkode: ac512...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå