Gå til innhold

Hi hi jeg føler meg som barn på julaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok...jeg er 39 år og akkurat nå føler jeg meg som barn på julaften.. hvorfor..for vi skal få oss hund 🥰😂...dette har jeg drømt om i flere år og endelig...

Men...jeg sliter så ille..for vi har 2 barn på 5 år og 11 år og de vet ikke noe om dette, til helgen skal vi opp og se på et kull og vi skal fortelle de det da..og jeg må holde denne gleden inne til da haha. .

Vi vet jo ikke om vi får denne valpen...men vi skal uansett få hund ...og jeg er så glad 😊

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig! Men er det ikke lurt å vente med å la barna hilse på til det er mer sikkert at dere er godkjent til å få valp fra kullet? Det blir ofte bestemt etter første besøk.

Anonymkode: 8de72...1be

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så hyggelig! Men er det ikke lurt å vente med å la barna hilse på til det er mer sikkert at dere er godkjent til å få valp fra kullet? Det blir ofte bestemt etter første besøk.

Anonymkode: 8de72...1be

Nei synes det er viktig at oppretter får møte hele familien og dermed valgte oss pga alle og ikke bare meg å mannen min

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde det likt som dere i fjor. 😊.  Samme alder på unger og voksne 😂.

Vi fortalte det til ungene dagen før vi skulle hilse på valpene. Og vi var ekstremt tydelige på at det ikke var sikkert vi ville få en av de vi så på. 

Snakket masse om det i bilen på vei til oppdretter. Og etterpå på vei hjem. 

De var helt fullstendig i ekstase. Helst ville de jo ha en av valpene de hadde kost med, men bare det å få hund var jo stort nok! 

Vi endte med å få en av valpene i kullet forøvrig. Kjempestas for oss alle!

Anonymkode: c4c98...e12

Skrevet

Så koselig ❤️ 

Anonymkode: 5b69a...57a

Skrevet

Åhh, nå kan jeg igjen fremkalle følelsen av den boblende gleden jeg kjente for snart 20 siden, da vi hentet vår forrige hund fra oppdretter..for en intens lykke! Ingenting er som "valpeforelskelsen"😍 (OK, kanskje bortsett fra det jeg føler for mine egne barn, som ble født mange år senere :P )

Lykke til!

Anonymkode: a8d51...1b3

Skrevet

Så koselig ❤ gratulerer med det kommende familiemedlemmet :hund:

Skrevet

Gratulerer, hvordan gikk det?

Anonymkode: 2ed66...0bd

Skrevet

Det er lov, koselig med hund forstår du gleder deg 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...