AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Dette blir min sønn sitt første juleverksted og jeg tenkte at vi kan lage litt forskjellig julepynt, men også litt gaver til besteforeldre og storesøstre. Det er veldig veldig mange år siden jeg hadde juleverksted med storesøstrene (over 20 år siden), så er litt ute av trening. Hva er populært nå i disse dager for en 2 åring å lage? Jeg husker at det å tegne på kaffe kopper og så brenne de ovnen var populært, men husker også at disse ble veldig fort slitt (kvaliteten på tusjene kan jo være bedre nå) Doruller bruker vi ikke, da jeg personlig synes det hører til bad og toalett og ikke har noe med gaver og pynt å gjøre. Bare en personlig tanke jeg har om det. Bombader meg tips og råd, enkle og litt avanserte, dyre og billige🤗 Anonymkode: 41d29...f46
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Male på kopper, våres varer 15 år etterpå male på gryteunderlsg tegne på putevar Anonymkode: 79e40...04d
Arkana Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 Han kan perle noe fint (bruk gjerne store Hamaperler) og så fester du magnetteip bakpå så den kan henges på kjøleskapet. Han kan male på et Norgesglass e.l. og så lager dere noe godt til å fylle oppi (f.eks. konfekt, brente mandler, de tørre ingrediensene til muffins og klistre på hva som trengs av våte ingredienser samt steketid, varm sjokoladepulver med marshmallow på toppen så trenger mottaker bare tilsette varmt vann/melk eller noe annet). Han kan male eller dekorere glass som blir fine telysholdere. Man kan få kjøpt julekuler som kan dekoreres selv. Han kan lage pompom'er og knyte løkke på så kan de henges på juletreet. (Fin måte å bruke opp restegarn på om du er en strikker.) Kjøp et tøyhandlenett og la ham tegne på med tøytusj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå