Gå til innhold

Slutt for 1 uke siden. Null kontakt og liten til ingen sorg. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt nå forrige søndag. Vi har hatt et utrolig ustabilt og giftig forhold. Jeg skjønte tidlig at dette forholdet aldri ville vare og jeg prøvde mange ganger å forberede meg til å gå. Allikevel slet jeg fordi han brøt meg så ned, var voldelig og mishandlet meg. Så endelig ble det slutt og jeg blokkerte han helt overalt, og hatt null kontakt siden bruddet. Og vi var sammen i nesten 2 år. 

Jeg har helt ærlig nesten ikke grått, kan ikke huske det. Var mest bare sint de første dagene. Så gikk det over til likegyldighet. Nå føler jeg bare på en lettelse og at jeg endelig kan puste igjen! Kan endelig være fri og gjøre det jeg vil. Ta opp kontakten med mine venner osv. 

Er dette normalt?

Anonymkode: 030f3...2f0

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er normalt. Om du får en knekk senere er det også normalt. Gratulerer med å ha kommet deg vekk! 🥇

Anonymkode: 7785f...768

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, det er normalt. Om du får en knekk senere er det også normalt. Gratulerer med å ha kommet deg vekk! 🥇

Anonymkode: 7785f...768

Mye mulig jeg kommer til å ha det. Var jo veldig glad i han og elsket han mer enn andre.

Skrevet

Helt normalt. Og det er også normalt å aldri få en knekk, spesielt etter et vondt forhold. Jeg ble lykkelig dagen det ble over, ventet på knekken, men den kom ikke (er nå 5 år siden). Jeg gikk fort videre, hadde sørget på forhånd.

Anonymkode: 83104...025

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg opplevde det samme, følte ingen sorg frem til plutselig en dag 8 mnd senere traff det meg som en bombe. Kanskje slipper du å kaste bort sorg over en sånn person, men kanskje treffer det deg litt senere. Uansett så er det normalt 

Anonymkode: a5673...bb0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg opplevde det samme, følte ingen sorg frem til plutselig en dag 8 mnd senere traff det meg som en bombe. Kanskje slipper du å kaste bort sorg over en sånn person, men kanskje treffer det deg litt senere. Uansett så er det normalt 

Anonymkode: a5673...bb0

Jeg håper ikke det skjer.

Skrevet

Jeg følte også lettelse da jeg endelig klarte å gå og fikk aldri noen knekk eller sorg. Ja, jeg kan noen ganger savne de gode stundene vi hadde, men det er bare fint egentlig, for de første årene etter bruddet kjente jeg bare på traumene etter den psykiske volden han utsatte meg for. Da er det bedre å kunne kjenne på noen gode følelser også.

Anonymkode: 95417...8b8

Skrevet

Jeg og følte absolutt ingen sorg. Har aldri følt meg så lettet som da jeg etter 3 år gikk fra en dårlig mann. Hadde aldri skjønt hva folk snakket om da de sa utrykket "som en tung vekt løftet fra skuldrene" men gud jeg kjente det da! Hele kroppen føltes lett og fantastisk, og jeg var sååå lykkelig 🤩 varte vel i 2 uker, før han bagynte å forfølge meg.. 😔 Forfølgesen varte i nesten 1 år, så det var ingen sorg bare creepet ut og masse sinne, paranoia, og redsel hvergang jeg var utenfor leiligheten.. 

Anonymkode: 4cb38...260

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde det også sånn, men fikk en sorg et halvt år etterpå. Nå 1,5 år etterpå er jeg bare glad for at jeg slipper å forholde meg til han mer enn ang barna våres!

Anonymkode: 48442...8f7

Skrevet

Du har sikkert grått mye over de 2 årene, derfor har du allerede grått deg ferdig når det endelig ble slutt. Godt du kom deg vekk. Ta vare på deg selv og velg en flott fyr neste gang, ikke gå i samme fella igjen.

Skrevet

Selvfølgelig

Følte det samme, det føltes som å få friheten igjen. Vet ikke hvordan det er å slippe ut av fengsel etter 8 år,men slik tenkte jeg det møttes føles....🙏 

Anonymkode: 1268c...b55

Skrevet

Det var vondt en stund. Men etterhvert følte jeg så avslappende og godt det var å ikke grue seg til å komme hjem fra jobb og ikke vite om han var sint for noe. Kunne ha enkel middag på travle dager uten å få kjeft fordi jeg var lat

Anonymkode: a08f4...d28

• Liker 1
Skrevet

Føler virkelig ingenting for han lengre! Sitter her nå og er på besøk hos en fyr og føler meg så mye bedre! Savner ikke min eks at all!
Skal aldri ha mer søppel i mitt liv!

- Ts

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Føler virkelig ingenting for han lengre! Sitter her nå og er på besøk hos en fyr og føler meg så mye bedre! Savner ikke min eks at all!
Skal aldri ha mer søppel i mitt liv!

- Ts

Bra! Du har "gått ut med søpla" og nå går du videre i livet. Bare å prise seg lykkelig over at du er friii :) 

Anonymkode: d9471...1c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Bra! Du har "gått ut med søpla" og nå går du videre i livet. Bare å prise seg lykkelig over at du er friii :) 

Anonymkode: d9471...1c6

Jeg vet! Fantastisk følelse😍😍

Skrevet

Det er bare å nyte friheten😁 jeg flyttet fra samboer i sommer, noen år på overtid. Visste aldri hva slags humør han var i da jeg kom hjem, hva galt jeg hadde gjort den dagen osv. den frihetsfølelsen er helt rå, og jeg nyter det hver eneste dag :) ingen sorg. Har følt på litt skam fordi jeg var så dum at jeg ble sammen med han i utgangspunktet, men har bestemt meg for at det ikke kan spise meg opp. Det får jeg ikke gjort noe med, nå nyter jeg livet uten han :) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler meg så rar og glad! Tenk at et menneske jeg var så nær i 2 år ikke betyr noe for meg lengre og at jeg ikke engang sørger over å ha mistet han. 

Føler meg bare så fri og lettet, og det føles som om det er kriminelt. Jeg ser tilbake på ting nå og synes det er helt utrolig hvor manipulert og mishandlet jeg ble av ham. Bildene og videoene av oss sammen hvor vo ser så forelska ut. Nå sitter jeg kun og ler av det og tenkte hva faen var det der.
Nå skal jeg ta tak i livet mitt og få det bedre. Er såpass over ham nå at jeg føler meg klar for hva som helst som vil komme min vei. Jeg har mye fint i vente ser jeg for meg. Han kommer aldri til å få knekke meg 💪🏼❤️

- TS

• Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...