AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Er så pisselei av postnord! Klarer ikke få kontakt med de. De sender som regel til feil adresse, gjerne til en helt annen del av landet. Det er slutt på info om forsendelsen etter en dag. Umulig å vite hva som skjer. Alltid forsinket pakke hvis de klarer å sende til rett adresse. Gjerne med flere uker. Fatter ikke at de kan få drive på slik. Anonymkode: 6debf...de0 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Har aldri hatt noen bra opplevelser med Bring, Posten, Helt Hjem eller PostNord. De sender enten pakken til feil adresse, ber meg om å hente pakken utenfor kommunen jeg bor i eller så har pakken blitt åpnet. Og bor midt i Oslo, så jeg skjønner ikke hvorfor de aldri finner adressen min Anonymkode: af603...77c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 Dette gjør de fordi ingen må stå til ansvar for det. Det er ikke akkuratt rakett forskning, liksom Vi vet hvordan mennesker er.. Anonymkode: 6f577...145
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 Jeg er imponert over hvor flinke de fleste er, alle transportselskapene. Det er intens konkurranse og mange aktører, det er bra. Min favoritt er Porterbuddy. De er lynraske og har aldri feilet. Post Nord sender litt uklare meldinger synes jeg, men varer kommer stort sett fram med dem også. Anonymkode: 68026...484
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #5 Skrevet 25. september 2023 Aldri hatt noe problem med noen av dem. Anonymkode: 3cbe8...61e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #6 Skrevet 25. september 2023 Her i Oslo har jeg brukt posten, postnord og porterbuddy. Aldri hatt problemer. Anonymkode: d1b77...eef
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #7 Skrevet 25. september 2023 Feil skjer, det er tross alt mennesker som gjør jobben, så jeg har høy toleranse for feil. Men hos postnord så skjer det unaturlige mange feil, gjentatte ganger. Skulle tro de ansatte har en konkurranse i å gjøre det mest jævlig for flest kunder. Når de først gjør en feil, så er det som om de har veldig vondt for å rette opp i feilen også. Bare det å få tak i postnord for å i det hele tatt å finne ut hva som har skjedd og hvordan det skal løses, det er en prosess i seg selv. For å i det hele tatt får kontakt med dem, så må du be Tore Stromøy om bistand. Posten/bring er lett å få kontakt med og de er veldig behjelpelige. Har hatt problemer én gang og det var null problem å få hjelp hos dem. Anonymkode: d2cbc...96c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #8 Skrevet 25. september 2023 Jeg selger på finn, tise, bookis, osv, og som regel er det helt hjem som brukes. Hørt mye dritt om helt hjem, men etter over 100 sendinger i år så er det ingenting som har gått galt. Må vel si jeg er ganske fornøyd med alle selskapene. Eneste som jeg er misfornøyd med er en sending jeg skulle motta fra Sverige. Dessverre hadde nettbutikken fått opp en gammel adresse på meg, noe jeg ikke fikk med meg, men hadde null sporing eller info når pakken kom til Norge. Fikk kun melding at pakken var returnert. De kostet meg 400 kroner. Anonymkode: 62e16...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå