Sententia Skrevet 25. september 2023 #21 Del Skrevet 25. september 2023 Jeg har ikke strikkasokker, så nei. Pleide å stoppe med bestefar da jeg var liten, så vet hvordan man gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamor Skrevet 25. september 2023 #22 Del Skrevet 25. september 2023 Det hender jeg stopper ullsokker hvis de ikke er alt for slitt ellers. Tynne bomulssokker får jeg ikke til å bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #23 Del Skrevet 25. september 2023 Har sydd på såle på et par, fine tøfler Anonymkode: 22713...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guccitove Skrevet 25. september 2023 #24 Del Skrevet 25. september 2023 Nei det skjønner jeg ikke at folk gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svarttrosten Skrevet 26. september 2023 #25 Del Skrevet 26. september 2023 Hvis jeg får hull i en sokk som ellers er hel og pen syr jeg igjen hullet. Hvis sokken ellers er tynnslitt og sliten kaster jeg den + partneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2023 #26 Del Skrevet 26. september 2023 Jeg stopper ikke. Mamma gjør det🥰 Men jeg må vel lære å gjøre det en eller annen gang for er dust å kaste dem over et lite hull. Det kjennes litt ekkelt med det samme, men det går man ned etter en liten stund. Anonymkode: 69703...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #27 Del Skrevet 27. september 2023 Jeg stopper raggsokker pluss finere strømper i ull, kasjmir og silke. Vanlige bomullssokker stopper jeg ikke. Anonymkode: b3e7f...851 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 27. september 2023 Forfatter #28 Del Skrevet 27. september 2023 Takk for svarene 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #29 Del Skrevet 27. september 2023 Jeg skal lære å stoppe! Jeg "sydde" hull i bomullssokker, men det var ikke bra nok 😅 så antar stopping er noe annet enn vanlig systing Anonymkode: 76e3c...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 27. september 2023 #30 Del Skrevet 27. september 2023 Hvis jeg hadde brukt 3 år på å strikje de så kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #31 Del Skrevet 27. september 2023 Stopper hjemmestrikkede sokker. Kan ikke strikke selv, så bruker dem til det ikke går å stoppe mer. Stopper ikke "butikk-sokker". Anonymkode: e6673...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #32 Del Skrevet 27. september 2023 Stopper tykke strømpebukser som er litt dyre. Er det hull i tåa. Så bare vrenger jeg den. Syr en søm innenfor hullene med symaskinen. Klipper av det som nå er den overflødige tuppen utenfor sømmen, og vrenger den tilbake. Strømpebuksa er nå kanskje 2cm kortere. Men kjøper alltid strømpebukser som er lange nok+. Anonymkode: 4aa20...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. september 2023 #33 Del Skrevet 28. september 2023 Nei. Men syns det er fint at noen gjør det! Jeg er for lat til å gjøre det, kjøper/strikker nye ullsokker🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå