karilue Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Folk er sikkert dritlei mas om småbarnsforeldre og søvn. Likevel søker jeg trøst, tips eller whatever. Har en på 17 mnd som sover helt forferdelig på natta. Hadde et par uker med mer sammenhengende søvn før bhgstart, så ble det dårlig igjen. Starta 8.aug, og viser kun tegn til at han trives. Han kan ha netter hvor han gråter-sover-gråter-sover. _hele_ natta. Krever en hånd, litt kos, kanskje noe vann for å sovne igjen på disse nettene. Andre netter kan han sove bedre, men er da våken i 1,5-2,5 timer sammenhengende. Begynner å bli rimelig utslitt her i heimen. Er fullt klar over at søvn kan bli dårlig ifm bhgstart, men var ikke forberedt på så lenge😫 har gått til innkjøp av 120gulvseng, men sålangt ikke særlig hjelpsomt😅
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Hvis du har en partner: Enten del natta mellom deg og partner slik at dere får hvertfall et strekk med sammenhengende søvn, eller ta annenhver natt. Avhengig av hva som passer familien deres best. Legg deg tidlig 🤭 Anonymkode: 0cd21...16b 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 Vi samsover for å få sove alle sammen... Får barnet kos når det trenger det uten at vi trenger å våkne noe særlig av det. Hvis det er en urolig natt så bytter vi på hvem som sover med barnet og hvem som sover på et annet rom. Anonymkode: c7870...b90
karilue Skrevet 25. september 2023 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvis du har en partner: Enten del natta mellom deg og partner slik at dere får hvertfall et strekk med sammenhengende søvn, eller ta annenhver natt. Avhengig av hva som passer familien deres best. Legg deg tidlig 🤭 Anonymkode: 0cd21...16b Problemet har vært at jeg ikke får sove uansett om jeg går inn å ligger med han eller om det er pappan😫 forbarka opplegg😆
karilue Skrevet 25. september 2023 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi samsover for å få sove alle sammen... Får barnet kos når det trenger det uten at vi trenger å våkne noe særlig av det. Hvis det er en urolig natt så bytter vi på hvem som sover med barnet og hvem som sover på et annet rom. Anonymkode: c7870...b90 Vi begynte ta han inn til oss, men etter ei stund bestemte vi oss for å kjøpe 120seng. Jeg sover like godt om han ligger med meg eller ikke (sålenge han faktisk sover da).. så samsoving går helt fint men det hjelper liksom ikke.. det hjelper bare på den måten at vi slipper gå frem og tilbake
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #6 Skrevet 25. september 2023 Det kan være tenner i den alderen. Prøv Paracet! Anonymkode: 0eed8...e51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå