AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Skrevet 25. september 2023 Vi har vært sammen i 3 år, bodd sammen i ett, ingen barn. Nå har han anlagt skjegg, og jeg takler det ikke. Ble utsatt for overgrep av en med skjegg, i en årrekke i barndommen, så har konkludert med at det må være årsaken til min reaksjon. Jeg må tvinge meg selv til å være nær han, og føler bare avsky. Har bedt han fjerne det, at han ser bedre ut med litt 3 dagers, men han er stolt av skjegget sitt. Å fortelle han om overgrepene er ikke aktuelt, ingen vet og sånn skal det forbli. Jeg har klart meg greit i alle år, men med dette skjegget går jeg rundt med vondt i magen hele tiden. Kan ikke ende et forhold pga et skjegg heller, men jeg kan ikke ha det sånn. Hva gjør jeg? Anonymkode: 2b3c1...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Skrevet 25. september 2023 Det er bare å slutte å barbere seg selv også. Få menn som liker når damer har hår på beina 😉 Anonymkode: 29fdf...805
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Skrevet 25. september 2023 Om du skal gå rundt å være redd menn meg skjegg så er det der du må angripe problemet. Skaff deg psykologhjelp. Skjegg er så normalt at man kan ikke gå rundt å være redd for det. Anonymkode: 21bdd...1fb 2 3
norw Skrevet 25. september 2023 #4 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er bare å slutte å barbere seg selv også. Få menn som liker når damer har hår på beina 😉 Anonymkode: 29fdf...805 Ja, hevn er fint, da er man løsningsorientert. 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #5 Skrevet 25. september 2023 Du må snakke om det. Jeg har også vært utsatt for overgrep i barndommen. Hvis han forstår bakgrunnen for at du ber om at han fjerner det, så vil han fjerne det dersom han er en bra fyr. Anonymkode: ba79d...b9e 1
Bombasi Skrevet 25. september 2023 #6 Skrevet 25. september 2023 (endret) Han fjerner det ikke for å være vanskelig, men fordi han ikke forstår hvorfor. Du kan prøve å fortelle en sminket versjon av opplevelsen din, altså si en brøkdel av det du har opplevd, slik at han får litt kontekst til hvorfor han ikke kan ha skjegg. Og gjør du det så kan jeg ikke i min villeste fantasi tro at han fastholder på skjegget. Isåfall har du en geniun grunn til å faktisk ende forholdet. For da handler ikke ting om bare skjegget. Endret 25. september 2023 av Bombasi 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå