AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Del Skrevet 25. september 2023 Jeg og kjæresten min planlegger bryllup, og vi har to barn fra tidligere forhold begge to. Hans er to jenter som vil være 10 og nesten 13 på tidspunktet vi skal gifte oss, mens mine er to gutter som da vil være 13 og 14. Jentene skal være blomsterpiker, men jeg aner ikke hva slags roller guttene mine kan ha, tenker da særlig på under seremonien i kirka. Første tanke var brudesvenner, men forloveden min har allerede hvertfall 4-5 stk som skal være det, det blir kanskje litt mange med 6-7 stk?🫣 Er det noen som har tips? Noen som har tenåringsgutter som har hatt spesielle roller i foreldrenes bryllup? Anonymkode: 3b70d...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Del Skrevet 25. september 2023 Har de lyst å ha en 'rolle' i bryllupet? Anonymkode: b27fc...1cc 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Del Skrevet 25. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har de lyst å ha en 'rolle' i bryllupet? Anonymkode: b27fc...1cc Dette her! Anonymkode: 26462...153 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Del Skrevet 25. september 2023 Har de lyst å ha en rolle? Om de ønsker det så kan de bære ringene bak deg som går ned mot alteret. Eller så kan de være blomster-karer sammen med blomster-pikene. Anonymkode: 2f049...d98 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #5 Del Skrevet 25. september 2023 Så forloveden din sine slektninger kommer før dine barn? Synes du det er naturlig? Anonymkode: 12293...ca7 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #6 Del Skrevet 25. september 2023 Føre sin mor ned alteret? Ringbærere? Anonymkode: 8d474...a37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 25. september 2023 #7 Del Skrevet 25. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg og kjæresten min planlegger bryllup, og vi har to barn fra tidligere forhold begge to. Hans er to jenter som vil være 10 og nesten 13 på tidspunktet vi skal gifte oss, mens mine er to gutter som da vil være 13 og 14. Jentene skal være blomsterpiker, men jeg aner ikke hva slags roller guttene mine kan ha, tenker da særlig på under seremonien i kirka. Første tanke var brudesvenner, men forloveden min har allerede hvertfall 4-5 stk som skal være det, det blir kanskje litt mange med 6-7 stk?🫣 Er det noen som har tips? Noen som har tenåringsgutter som har hatt spesielle roller i foreldrenes bryllup? Anonymkode: 3b70d...a1d Høres ut som alle tenåringsgutters drøm😂 Er ikke brudesvenner smågutter opp til ca. Skolealder og kanskje sfo-alder om en drar det litt langt? Endret 25. september 2023 av Brunello 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #8 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 16.31): Så forloveden din sine slektninger kommer før dine barn? Synes du det er naturlig? Anonymkode: 12293...ca7 Nei..? At døtrene hans skal være blomsterpiker var mitt forslag, fordi jeg vet at mine gutter ikke vil være blomstergutter. Anonymkode: 3b70d...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #9 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei..? At døtrene hans skal være blomsterpiker var mitt forslag, fordi jeg vet at mine gutter ikke vil være blomstergutter. Anonymkode: 3b70d...a1d Men du skriver at kjæresten din har 4-5 brudesvenner? Hvor mange piker og svenner skal dere ha? Fatter heller ikke hvorfor barn over 10 skal ha en rolle i et bryllup... Anonymkode: ea2b2...12b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #10 Del Skrevet 27. september 2023 Er ikke brudesvenner liksom voksne kompiser av brudgommen? Eller har jeg misforstått? 😛 Anonymkode: 3b70d...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #11 Del Skrevet 27. september 2023 Hva med å få rollen som gjest? Anonymkode: 682f1...98a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #12 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men du skriver at kjæresten din har 4-5 brudesvenner? Hvor mange piker og svenner skal dere ha? Fatter heller ikke hvorfor barn over 10 skal ha en rolle i et bryllup... Anonymkode: ea2b2...12b Ja, altså fordi jeg tenkte at brudesvenner var brudgommens nærmeste venner/brødre eller lignende. Jeg selv skal ha 4-5 brudepiker (som jeg da tenkte at var vanlig at var brudens nærmeste venninner/søstre etc..). Bortsett fra det, så var det bare et spørsmål, fordi jeg (og gutta mine selv) ønsker at de skal ha en rolle. Er det nødvendig å svare på en så frekk måte? 🤔 TS Anonymkode: 3b70d...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #13 Del Skrevet 27. september 2023 Har de lyst til å lese teksten under vielsen? Er jo ofte man ber familie eller venner om å lese bibelteksten. Og under festen kan de være øyeblikks-fotografer. Utstyr dem med et lite kamera og gi dem i oppdrag å ta bilder av alle gjestene. Min 12-åring gjorde det i bryllupet til slektninger og det ble veldig mange morsomme bilder samtidig som hun hadde en gøyal kveld. Anonymkode: 0a996...11c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2023 #14 Del Skrevet 27. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har de lyst til å lese teksten under vielsen? Er jo ofte man ber familie eller venner om å lese bibelteksten. Og under festen kan de være øyeblikks-fotografer. Utstyr dem med et lite kamera og gi dem i oppdrag å ta bilder av alle gjestene. Min 12-åring gjorde det i bryllupet til slektninger og det ble veldig mange morsomme bilder samtidig som hun hadde en gøyal kveld. Anonymkode: 0a996...11c Takk for fint svar og gode forslag TS Anonymkode: 3b70d...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #15 Del Skrevet 1. oktober 2023 Brudesvenner og brudepiker er jo barn, ikke venninner og venner av de som skal gifte seg… Du har sett for mange amerikanske filmer… Ellers har brudeparet en eller til nød to forlovere, det er ofte bestevenn, søsken eller annen som står nær. De eldste gutta dine kan jo lese tekst, eller synge/spille om de kan. Anonymkode: 3e072...537 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #16 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Brudesvenner og brudepiker er jo barn, ikke venninner og venner av de som skal gifte seg… Du har sett for mange amerikanske filmer… Anonymkode: 3e072...537 Det var kanskje det før, men mange har adoptert den amerikanske tradisjonen nå. Tradisjoner forandrer seg, du trenger ikke være frekk bare fordi du ikke liker det. Anonymkode: 35851...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #17 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg gikk opp til alters med mine gutter. De fikk og si ett par ord. Anonymkode: 6f976...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #18 Del Skrevet 8. oktober 2023 Guttene dine kan jo være velkomstkomite i kirken: stå rett innenfor inngangen, ønske gjestene velkommen og dele ut program. Anonymkode: 8ba3b...1a4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #19 Del Skrevet 9. oktober 2023 On 10/1/2023 at 11:39 AM, AnonymBruker said: Det var kanskje det før, men mange har adoptert den amerikanske tradisjonen nå. Tradisjoner forandrer seg, du trenger ikke være frekk bare fordi du ikke liker det. Anonymkode: 35851...6cf Nei, da kaller man det flere forlovere. (Som jeg får spader av) Anonymkode: 57695...e2c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #20 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 9.10.2023 den 17.33): Nei, da kaller man det flere forlovere. (Som jeg får spader av) Anonymkode: 57695...e2c Nei, det er to forskjellige ting ☺️ Anonymkode: 35851...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå