AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Del Skrevet 25. september 2023 ensfarget, mønstret, spesialgardiner for våtrom? Har hvit fliser på vegg og grå på gulv, hvit innredning, så alt kan passe...tips? Anonymkode: d6ffe...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Del Skrevet 25. september 2023 Ville ikke hatt gardiner på våtrom, vinduene tørker ikke. Persienner i beste fall, og de må holdes åpne utenom dusj Anonymkode: de339...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Del Skrevet 25. september 2023 Vi har hvite plissegardiner. Hvite fliser på vegg og mørkegrå på gulvet. Anonymkode: d6832...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #4 Del Skrevet 25. september 2023 Ville ikke hatt gardiner på bad, samler fukt. Har persienner som svært sjeldent er nede. Anonymkode: d059a...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #5 Del Skrevet 25. september 2023 Har mørk grå plisségardin. Anonymkode: 02181...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #6 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 9.42): Ville ikke hatt gardiner på våtrom, vinduene tørker ikke. Persienner i beste fall, og de må holdes åpne utenom dusj Anonymkode: de339...d9f Da må jeg male vinduskarmene som er i treverk. På veggene er det hvite fliser og på gulvet grå. Blir vel finest hvis listene er hvite? Anonymkode: d6ffe...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #7 Del Skrevet 29. september 2023 AnonymBruker skrev (På 25.9.2023 den 14.12): Har mørk grå plisségardin. Anonymkode: 02181...056 sånne som er inni vinduet? Anonymkode: d6ffe...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #8 Del Skrevet 30. september 2023 Vi har hvite gardiner med svart mønster. IKEA, men sydd om til å passe vinduet. Gardinstanga står 10 cm ut fra karmen, derfor blir det god lufting. Anonymkode: 1354b...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #9 Del Skrevet 30. september 2023 Har aldri hatt gardiner på bad 🙂. K56. Men har sånne spesialvinduer med ruglet glass på begge badene. Vil ikke ha tekstiler på bad, bortsett fra handduker da. Ikke sett noen andre ha gardiner heller. Anonymkode: ed02c...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #10 Del Skrevet 30. september 2023 Huset ligger på nedsiden av veien, så uten noe skjerming kan både naboen på oversiden og de som ferdes på gaten se rett inn i dusjen. Vi har persienner som lukkes når vi dusjer. Anonymkode: 72147...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karelia Skrevet 30. september 2023 #11 Del Skrevet 30. september 2023 Har persienner som kun tas ned når vi dusjer. Vinduene trenger lufting i et våtrom, så lukkede gardiner/persienner gir fuktskader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 30. september 2023 #12 Del Skrevet 30. september 2023 Badet mitt har ikke vindu, men de fleste jeg kjenner har ingen gardiner på badet. Og de som har det har ofte persienner i tillegg og bare noen enkle mørke gardiner, svart eller mørk grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. september 2023 #13 Del Skrevet 30. september 2023 Har persienner i aluminium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #14 Del Skrevet 30. september 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: sånne som er inni vinduet? Anonymkode: d6ffe...af6 Jepp. Liker at man kan dra de ned fra toppen og, så selv om jeg vil skjerme innsyn til dusjen kan jeg fortsatt slippe inn lys på toppen. Og at den er så enkel å justere, man bare drar den opp og ned med hånda. Anonymkode: 02181...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #15 Del Skrevet 30. september 2023 Vi valgte frostet glass nettopp for å unngå å ha gardiner på badet. Om jeg skulle hatt noe så måtte det ha vært aluminiumpersienner eller noe som ikke tar til seg fukt og kan enkelt kan fjernes fra vinduet. Anonymkode: fac30...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #16 Del Skrevet 2. oktober 2023 Om du ikke har direkte innsyn, nei. Det fantastiske med vindu på bad er at man får ekte sollys og herlig uteluft inn mens man dusjer. Er noe av det jeg savner mest med egen leilighet. Anonymkode: a90e8...08b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #17 Del Skrevet 3. oktober 2023 Jeg har sydd om et dusjforheng i nylon til en gardinkappe. Baderomsvinduet mitt er sånn smalt, høyt oppe på veggen, så det passet godt med en kappe der. Anonymkode: 0cf98...d81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #18 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har sydd om et dusjforheng i nylon til en gardinkappe. Baderomsvinduet mitt er sånn smalt, høyt oppe på veggen, så det passet godt med en kappe der. Anonymkode: 0cf98...d81 åååå så lurt, tusen takk for tips. Det skal jeg gjør. Gikk det greit å sy i nylon? Jeg har akkurat sånne vindu som du beskriver. Da holder det sikkert med ett dusjforheng, som jeg kan dele i to. TS hvor fann du dusjforheng forresten? Ser de har på Kid. Anonymkode: d6ffe...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #19 Del Skrevet 3. oktober 2023 Å sy i nylon eller polyestwer er ikke det morsomste jeg har gjort, men med kjempemasse nåler gikk det bra. Stoffet mitt raknet ganske lett, så jeg måtte også sy sikksakk over alle sårkanter først. Jeg husker ikke helt hvor mitt dusjforheng som ble til gardin kommer fra, men jeg tror det var fra Kid. Man får kjøpt dusjforheng mange steder, for eksempel Ellos, IKEA og Jysk. Bare pass på at det er et tekstil, og ikke et rent plastforheng. Anonymkode: 0cf98...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #20 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Å sy i nylon eller polyestwer er ikke det morsomste jeg har gjort, men med kjempemasse nåler gikk det bra. Stoffet mitt raknet ganske lett, så jeg måtte også sy sikksakk over alle sårkanter først. Jeg husker ikke helt hvor mitt dusjforheng som ble til gardin kommer fra, men jeg tror det var fra Kid. Man får kjøpt dusjforheng mange steder, for eksempel Ellos, IKEA og Jysk. Bare pass på at det er et tekstil, og ikke et rent plastforheng. Anonymkode: 0cf98...d81 Alle jeg har sett på er i 100% polyester, og det er vel plast? Finnes det dusjforheng i tekstil? er ditt mønstret? Fann et fint på KID, men det er polyester...ts Anonymkode: d6ffe...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå