AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #1 Del Skrevet 25. september 2023 Er nå i 2. trimester og er blitt så varm, har da resultert i at jeg har fått utslett under brystene og stort område i og rundt armhulene. Smurt 2 uker med canesten uten at det har hjulpet stort. Har ikke legetime før om en uke. Er det noen som har opplevd det samme og har noen tips? Anonymkode: 4667c...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #2 Del Skrevet 25. september 2023 Jeg brukte talkum for å holde utsatte områder tørt, da slapp jeg i stor grad eksem. Hvis det først ble ille smurte jeg med bepathen på kvelden før jeg la meg (klissete, men effektiv salve). Jeg slet mye med det i første svangerskap, men i andre svangerskap brukte jeg rett og slett de produktene jeg ville brukt i bleieområdet på førstemann og da slapp jeg mye billigere unna Dette er produkter jeg uansett ville ha hatt i skapet når du får baby, så det skader sånn sett ikke å kjøpe og prøve. I verste fall har du noe smått klart til lille kommer Anonymkode: 27a42...b64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå