AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Del Skrevet 24. september 2023 Det spøker veldig hos oss nå. Flere kvelder på rad og så hyppig har det ikke vært tidligere, men nå er det mye. Ting faller ned av seg selv, dører og skapdører åpner seg av seg selv, ting rører på seg, skygger farer langs veggene osv. Vi er flere som har observert det samtidig. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 94259...8f2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 24. september 2023 #2 Del Skrevet 24. september 2023 Du tar deg sammen og oppfører deg som en voksen. Spøkelser finnes ikke. At du ikke klarer å skille mellom hva du innbiller og hva som faktisk skjer er to forskjellige ting. Du får sette opp videokamera da, som tar opp dette på film. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #3 Del Skrevet 24. september 2023 Få hjelp av noen som er mer nevenyttige til å gjøre reparasjoner og henge opp ting slik. Anonymkode: 7d728...9b0 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Del Skrevet 24. september 2023 Opplevde ting hos oss også, ikke like ille som hos dere.. Vi ringte til prest (ingen av oss er troende) og han velsignet huset. Etter det har det vært stille. Dette betalte vi ingenting for, det er visst en del av prestegjerningen.. Det er tre år siden nå, har ikke vært noe siden den gang Anonymkode: 2b303...e5e 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Få hjelp av noen som er mer nevenyttige til å gjøre reparasjoner og henge opp ting slik. Anonymkode: 7d728...9b0 Jepp. Men rista over kjøleskapet spratt ut av seg selv og føk ned på gulvet med et brak. Kjøkkenet ble bygd sånn, er ikke noe vi har hengt opp. Anonymkode: 94259...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplevde ting hos oss også, ikke like ille som hos dere.. Vi ringte til prest (ingen av oss er troende) og han velsignet huset. Etter det har det vært stille. Dette betalte vi ingenting for, det er visst en del av prestegjerningen.. Det er tre år siden nå, har ikke vært noe siden den gang Anonymkode: 2b303...e5e Vurderes men så «tror» jeg ikke så veldig mye på at en prest kan få til så veldig mye heller. Takk for tipset, mulig vi tyr til en nødløsning om ting ikke blir bedre. Anonymkode: 94259...8f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vurderes men så «tror» jeg ikke så veldig mye på at en prest kan få til så veldig mye heller. Takk for tipset, mulig vi tyr til en nødløsning om ting ikke blir bedre. Anonymkode: 94259...8f2 Vi var desperate! Både hunden og barnet på 3 år reagerte ved et par anledninger. Det var dråpen. Hadde ikke prest fungert, så hadde vi solgt huset. Presten fungerte altså, heøt sprøtt å tenke på Fikk lyst til å sende han en blomst i morgen eller noe Anonymkode: 2b303...e5e 3 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #8 Del Skrevet 24. september 2023 Sett opp et kamera, mtp at spøkelser aldri har blitt bevist, så er sjansen for at spøkelse «gjemmer seg» om du prøver å bevise at de eksisterer👻🏚️ Anonymkode: a37a9...b45 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #9 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sett opp et kamera, mtp at spøkelser aldri har blitt bevist, så er sjansen for at spøkelse «gjemmer seg» om du prøver å bevise at de eksisterer👻🏚️ Anonymkode: a37a9...b45 Får litt lyst til å sende deg en Reddit-video akkurat nå men skal la være. Anonymkode: 94259...8f2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #10 Del Skrevet 24. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp. Men rista over kjøleskapet spratt ut av seg selv og føk ned på gulvet med et brak. Kjøkkenet ble bygd sånn, er ikke noe vi har hengt opp. Anonymkode: 94259...8f2 Jeg vet ikke hva slags rist du snakker om, men det høres ut som dere bør få sjekket boligen. Det kan f.eks. være setningsskader som gjør at det blir skjevt slik at veggene beveger litt på seg ting ikke passer slik de skal lenger. Alternativt kan dere sette opp webkamera og ta betalt av andre overtroiske. Anonymkode: 7d728...9b0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #11 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke hva slags rist du snakker om, men det høres ut som dere bør få sjekket boligen. Det kan f.eks. være setningsskader som gjør at det blir skjevt slik at veggene beveger litt på seg ting ikke passer slik de skal lenger. Alternativt kan dere sette opp webkamera og ta betalt av andre overtroiske. Anonymkode: 7d728...9b0 «Ta betalt av andre overtroiske»… er ikke penger det er snakk om her, men ønske om at det skal være ro. Anonymkode: 94259...8f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det spøker veldig hos oss nå. Flere kvelder på rad og så hyppig har det ikke vært tidligere, men nå er det mye. Ting faller ned av seg selv, dører og skapdører åpner seg av seg selv, ting rører på seg, skygger farer langs veggene osv. Vi er flere som har observert det samtidig. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 94259...8f2 Hei TS ❤️ Vi hadde det samme problemet i en leilighet som vi leide for to år siden. Flere i familien så forskjellige ting, skapdører og dører åpnet seg og ting flyttet på seg samt at flere av oss fikk fæle drømmer. Sønnen min hadde på tidspunktet en «Google Home» radio i leiligheten, som også begynte å spille av de merkeligste sanger og som svarte på spørsmål ingen hadde stilt den. Huseiere samt naboen spurte titt og ofte om vi hadde banket på dører eller vinduer, uten at vi hadde gjort det. Vi kontaktet et medium, som hjalp oss med å «rense» leiligheten og det ble bedre, men vi endte likevel opp med å flytte derfra og har det bedre nå alle sammen med mer energi og fred. Til de som ikke tror på det overtroiske: Hvorfor dette behovet for å latterliggjøre oss som tror på det? Det er godt folk er forskjellige! Lykke til TS ❤️ Anonymkode: aeaa5...f0a 8 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #13 Del Skrevet 24. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: «Ta betalt av andre overtroiske»… er ikke penger det er snakk om her, men ønske om at det skal være ro. Anonymkode: 94259...8f2 Da anbefaler jeg det første forslaget, men det blir vel vanskelig når du alt har bestemt deg for at den eneste mulige forklaringen er spøkelser. Anonymkode: 7d728...9b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #14 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei TS ❤️ Vi hadde det samme problemet i en leilighet som vi leide for to år siden. Flere i familien så forskjellige ting, skapdører og dører åpnet seg og ting flyttet på seg samt at flere av oss fikk fæle drømmer. Sønnen min hadde på tidspunktet en «Google Home» radio i leiligheten, som også begynte å spille av de merkeligste sanger og som svarte på spørsmål ingen hadde stilt den. Huseiere samt naboen spurte titt og ofte om vi hadde banket på dører eller vinduer, uten at vi hadde gjort det. Vi kontaktet et medium, som hjalp oss med å «rense» leiligheten og det ble bedre, men vi endte likevel opp med å flytte derfra og har det bedre nå alle sammen med mer energi og fred. Til de som ikke tror på det overtroiske: Hvorfor dette behovet for å latterliggjøre oss som tror på det? Det er godt folk er forskjellige! Lykke til TS ❤️ Anonymkode: aeaa5...f0a Jeg trodde heller ikke på dette tullet her, frem til jeg opplevde det selv. Ble livredd, det var så grusomt. Så takknemlig for den presten. Anonymkode: 2b303...e5e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #15 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei TS ❤️ Vi hadde det samme problemet i en leilighet som vi leide for to år siden. Flere i familien så forskjellige ting, skapdører og dører åpnet seg og ting flyttet på seg samt at flere av oss fikk fæle drømmer. Sønnen min hadde på tidspunktet en «Google Home» radio i leiligheten, som også begynte å spille av de merkeligste sanger og som svarte på spørsmål ingen hadde stilt den. Huseiere samt naboen spurte titt og ofte om vi hadde banket på dører eller vinduer, uten at vi hadde gjort det. Vi kontaktet et medium, som hjalp oss med å «rense» leiligheten og det ble bedre, men vi endte likevel opp med å flytte derfra og har det bedre nå alle sammen med mer energi og fred. Til de som ikke tror på det overtroiske: Hvorfor dette behovet for å latterliggjøre oss som tror på det? Det er godt folk er forskjellige! Lykke til TS ❤️ Anonymkode: aeaa5...f0a Ja det er ikke fjernt fra som her, tven kan plutselig slå seg på osv. Vet ikke om det kan ha sammenheng med noen avdøde av oss. Eller om noe som henger i ved huset. Anonymkode: 94259...8f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #16 Del Skrevet 24. september 2023 Hvorfor legger du ikke videoopptak av dette (med god kvalitet; minst 1080p) på YouTube, slik at vi kan få med oss hva som skjer? Forutsatt at dette faktisk skjer, og ikke er fri fantasi ...? Anonymkode: a1d3b...db6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #17 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor legger du ikke videoopptak av dette (med god kvalitet; minst 1080p) på YouTube, slik at vi kan få med oss hva som skjer? Forutsatt at dette faktisk skjer, og ikke er fri fantasi ...? Anonymkode: a1d3b...db6 Ikke ts her, men Forsi man aldri vet hvor neste hendelse er. Da må man evt ha overvåkning på hele boligen, og det blir litt styrete for å tilfredsstille deg men, det ligger nok allerede flere videoer på yt hvis du sjekker Anonymkode: 2b303...e5e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #18 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor legger du ikke videoopptak av dette (med god kvalitet; minst 1080p) på YouTube, slik at vi kan få med oss hva som skjer? Forutsatt at dette faktisk skjer, og ikke er fri fantasi ...? Anonymkode: a1d3b...db6 Hadde det vært så vel at jeg rakk å filme AKKURAT i det ting falt ned, akkurat i det tven slår seg på, eller akkurat idet hårføneren faller ned av seg selv på badet. Da måtte jeg hatt videoovervåking 24/7 i alle rom og det har jeg ikke da jeg er et helt vanlig menneske. Anonymkode: 94259...8f2 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #19 Del Skrevet 24. september 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det er ikke fjernt fra som her, tven kan plutselig slå seg på osv. Utrolig hva spøkelser skal få skylden for. Enten har den en feil eller så er det en timer som går ut fordi man ikke har brukt TV-fjernkontrollen på en stund. Det kan f.eks. skje hvis man bruker dekoder-kontrolleren eller bare lar TVen stå på lenge uten å gjøre noe. Anonymkode: 7d728...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #20 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke ts her, men Forsi man aldri vet hvor neste hendelse er. Da må man evt ha overvåkning på hele boligen, og det blir litt styrete for å tilfredsstille deg men, det ligger nok allerede flere videoer på yt hvis du sjekker Anonymkode: 2b303...e5e AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde det vært så vel at jeg rakk å filme AKKURAT i det ting falt ned, akkurat i det tven slår seg på, eller akkurat idet hårføneren faller ned av seg selv på badet. Da måtte jeg hatt videoovervåking 24/7 i alle rom og det har jeg ikke da jeg er et helt vanlig menneske. Anonymkode: 94259...8f2 Unnskyldninger hele tiden. Anonymkode: 560d9...ab9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg