Gå til innhold

Kommer jeg til å ha fått meg kjæreste til jul i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen trekke tarotkort for meg? Lurer på om jeg har fått meg kjæreste til jul i år? Dater en mann nå, og er så spent på hvordan det går. Om det ikke blir han, ser dere en annen mann på vei?

Anonymkode: 4e47f...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan noen trekke tarotkort for meg? Lurer på om jeg har fått meg kjæreste til jul i år? Dater en mann nå, og er så spent på hvordan det går. Om det ikke blir han, ser dere en annen mann på vei?

Om du forventer vettugt svar på dette våset, ja da bør du aktivisere tankegangen mer, kan ikke bli større sprøyt-faktor enn "seriøse" svar her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vil du ha denne fyren eller er det bare kjæreste du er ute etter? Jeg tenker måten spørsmålet ditt er satt opp på så er du egentlig ikke interessert i mennesket men å få deg et forhold.. 

Anonymkode: 6a1d3...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Vil du ha denne fyren eller er det bare kjæreste du er ute etter? Jeg tenker måten spørsmålet ditt er satt opp på så er du egentlig ikke interessert i mennesket men å få deg et forhold.. 

Joda, jeg er interessert i han jeg dater selvsagt. Var dumt formulert av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Joda, jeg er interessert i han jeg dater selvsagt. Var dumt formulert av meg. 

Så still det spørmålet du vil ha svaret på, prøv å formuler det enkelt og greit, så skal jeg se hva tarot sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så still det spørmålet du vil ha svaret på, prøv å formuler det enkelt og greit, så skal jeg se hva tarot sier. 

Tusen takk😊

Blir han jeg dater kjæresten min før jul? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tusen takk😊

Blir han jeg dater kjæresten min før jul? 

Blanda svar. Generellt sett så ser jeg at det ikke er det, men at det heller på en måte ikke ligger til rette for det. Vet du egentlig hva du vil, hva er din fremtidsutsikter med denne mannen eller med livet, vet du hvor du vil at dette forholdet skal lede? Har du et realistisk syn på forhold, hus og hjem? Har han? Er det grunnlag for et forhold der enda? Ikke bli skuffet og såret om det ikke blir dere før jul, ta heller tak i eget liv om det er noe å ta tak i der, og dere må sjekke at dere er på samme vei frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Blanda svar. Generellt sett så ser jeg at det ikke er det, men at det heller på en måte ikke ligger til rette for det. Vet du egentlig hva du vil, hva er din fremtidsutsikter med denne mannen eller med livet, vet du hvor du vil at dette forholdet skal lede? Har du et realistisk syn på forhold, hus og hjem? Har han? Er det grunnlag for et forhold der enda? Ikke bli skuffet og såret om det ikke blir dere før jul, ta heller tak i eget liv om det er noe å ta tak i der, og dere må sjekke at dere er på samme vei frem. 

Haha! Trengte du tarot-kort for å hoste opp det der?

Anonymkode: 8052c...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha! Trengte du tarot-kort for å hoste opp det der?

Anonymkode: 8052c...737

Trengte ikke, men sjekka noen for å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk. Det var jo kjipt å høre😔 Vi er begge ute etter et seriøst forhold, og har snakket om at det er det vi prøver å finne ut av når vi dater. Ingen av oss hadde datet hverandre hvis vi ikke hadde et håp om at det kunne bli oss, og begge leter etter noe langvarig. Her og nå er det uansett ikke sånn at vi hadde flyttet sammen på lenge. Det er ikke alt rundt oss jeg er like komfortabel med, som bl.a en eks-familie (eks-kjæreste med felles barn, hvor eksen har ny samboer). De har mye kontakt pga barnet selvsagt, og det er viktig, men jeg ser ikke hvor min rolle skulle vært. Det hadde måttet gå seg gradvis til evt. Vi har også våre ulikheter, men samtidig en felles interesse og felles venner/miljø, og vi trives godt sammen. Klart jeg blir skuffet og såret hvis det ikke blir oss. Men er det sånn at du mener jeg skal forberede meg på en avslutning da? Istedenfor å tørre å åpne opp mer og komme nærmere han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tusen takk. Det var jo kjipt å høre😔 Vi er begge ute etter et seriøst forhold, og har snakket om at det er det vi prøver å finne ut av når vi dater. Ingen av oss hadde datet hverandre hvis vi ikke hadde et håp om at det kunne bli oss, og begge leter etter noe langvarig. Her og nå er det uansett ikke sånn at vi hadde flyttet sammen på lenge. Det er ikke alt rundt oss jeg er like komfortabel med, som bl.a en eks-familie (eks-kjæreste med felles barn, hvor eksen har ny samboer). De har mye kontakt pga barnet selvsagt, og det er viktig, men jeg ser ikke hvor min rolle skulle vært. Det hadde måttet gå seg gradvis til evt. Vi har også våre ulikheter, men samtidig en felles interesse og felles venner/miljø, og vi trives godt sammen. Klart jeg blir skuffet og såret hvis det ikke blir oss. Men er det sånn at du mener jeg skal forberede meg på en avslutning da? Istedenfor å tørre å åpne opp mer og komme nærmere han?

Husk at svaret var at dere ikke blir sammen før jul, ikke at dere ikke blir det, men det blir mer fremgang av å gå gjennom noen ting sammen, som du jo selv ser også.. du bør ikke ville være kjæreste med en hvor du ikke ser din rolle enda, det forklarer hva jeg mener med at du må finne ut hva du ser for deg og vil. Hva er din rolle her, hvem vil du være i hans liv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Husk at svaret var at dere ikke blir sammen før jul, ikke at dere ikke blir det, men det blir mer fremgang av å gå gjennom noen ting sammen, som du jo selv ser også.. du bør ikke ville være kjæreste med en hvor du ikke ser din rolle enda, det forklarer hva jeg mener med at du må finne ut hva du ser for deg og vil. Hva er din rolle her, hvem vil du være i hans liv? 

Det gir mening det du skriver, selvsagt. Tusen takk igjen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det gir mening det du skriver, selvsagt. Tusen takk igjen😊

Bare hyggelig, finn ut hvem du er og hva du vil, og hvem du vil være med ham, men dette går fremover det. Bare fortere når dere vet hva dere vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare hyggelig, finn ut hvem du er og hva du vil, og hvem du vil være med ham, men dette går fremover det. Bare fortere når dere vet hva dere vil. ;)

Jeg vet egentlig mye om hvem jeg er og hva jeg vil, og jeg vet at jeg har gode følelser for denne mannen og at jeg trives sammen med han, men livet kaster jo gjerne inn flere faktorer som ikke føles like bra i total-pakken. Samtidig er det jo ingenting som blir helt sånn man ønsker og håper. Men hvis man skal gå og vente på de perfekt situasjonen i kjærlighet, så forsvinner livet mens man venter. Jeg vet litt om det, for jeg er ikke så ung lenger, og har ikke hatt så mange forhold. Noe har det jo vært, men jeg har ventet på den store kjærligheten hele livet, og har sett for meg hva jeg ønsker og trenger. Men den illusjonen vil aldri dukke opp sånn jeg har sett det for meg. Derfor har jeg begynt å tenke at jeg må tørre å åpne opp for dette jeg står i nå, selv om alle omstendigheter ikke er helt der man skulle ønske. Vi får se da, hva som skjer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...