AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Når følte du at du ble bra igjen? Hvor mange år tok det? Og har du fått til å gå inn i ett nytt forhold igjen? Jeg var en typisk kjæreste person. Men etter dette forholdet klarer jeg det ikke mer. Nå har jeg kun sex- guttevenner. Klarer ikke å binde meg til noe mer enn det. Hvordan er sosiale livet ditt etter dette forholdet? Jeg klarer ikke være sosial så mye lenger, er mest alene. Anonymkode: f0151...9d9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Ble aldri den samme. Ble bedre, men aldri den samme igjen. Nei, forsøkte men endte opp med en som var slem. Så er singel og skal ikke inn i noe nytt forhold igjen da jeg aldri ønsker å utsette meg for potensiell fare igjen. Har ikke noe sosialt liv og lever veldig isolert. Jobber ikke heller. Anonymkode: bb214...4ad 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 Psykisk vold og manipulering her. Tok 5år før jeg var i et kort forhold igjen, og 8 år før jeg fant kjærligheten❤ Som deg mange sex venner langs veien Anonymkode: 7af25...a10 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ble aldri den samme. Ble bedre, men aldri den samme igjen. Nei, forsøkte men endte opp med en som var slem. Så er singel og skal ikke inn i noe nytt forhold igjen da jeg aldri ønsker å utsette meg for potensiell fare igjen. Har ikke noe sosialt liv og lever veldig isolert. Jobber ikke heller. Anonymkode: bb214...4ad Ok. Kan jeg spørre hvor mange år siden du kuttet han helt ut? Jeg har heller ikke noe liv og isolerer meg, vet ikke om jeg vil klare å jobbe igjen heller. Anonymkode: f0151...9d9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Psykisk vold og manipulering her. Tok 5år før jeg var i et kort forhold igjen, og 8 år før jeg fant kjærligheten❤ Som deg mange sex venner langs veien Anonymkode: 7af25...a10 Godt å høre du fant kjærligheten. Men jøss, tok mange år. Har du ett godt liv og klarer deg fint? Interisant å høre med deg, siden det er gått mange år. Anonymkode: f0151...9d9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 Foresten. Har psykolog hjelpet dere? Ts Anonymkode: f0151...9d9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ok. Kan jeg spørre hvor mange år siden du kuttet han helt ut? Jeg har heller ikke noe liv og isolerer meg, vet ikke om jeg vil klare å jobbe igjen heller. Anonymkode: f0151...9d9 Tretten år siden. Så ble det et forhold for omtrent ti år siden. Men han var også slem. Etter det har jeg aldri kunne gå inn i noe seriøst og anser meg som ferdig med forhold. Jeg ble ufør. Håper virkelig du får det bedre enn hvordan jeg fikk det. Anonymkode: bb214...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Foresten. Har psykolog hjelpet dere? Ts Anonymkode: f0151...9d9 Det hjalp kanskje litt mens jeg gikk til psykolog, det var en som jeg anser som flink. Men går ikke til psykolog nå. Man blir på en måte gitt opp idet man får ufør. Anonymkode: bb214...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tretten år siden. Så ble det et forhold for omtrent ti år siden. Men han var også slem. Etter det har jeg aldri kunne gå inn i noe seriøst og anser meg som ferdig med forhold. Jeg ble ufør. Håper virkelig du får det bedre enn hvordan jeg fikk det. Anonymkode: bb214...4ad Ok. Jeg vet ikke om jeg vil få det noe bedre. Veien ser ut til å gå mot ufør for meg også. Samtidig ser jeg ikke for meg å gå inn i noe fast forhold igjen. Jeg har ikke mer å gi i ett forhold, jeg har brukt opp alt. Nå føler jeg bare at jeg må leve fordi jeg er i livet. Gleder meg ikke til noe lenger og ser ikke for meg noe i framtiden. Anonymkode: f0151...9d9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ok. Jeg vet ikke om jeg vil få det noe bedre. Veien ser ut til å gå mot ufør for meg også. Samtidig ser jeg ikke for meg å gå inn i noe fast forhold igjen. Jeg har ikke mer å gi i ett forhold, jeg har brukt opp alt. Nå føler jeg bare at jeg må leve fordi jeg er i livet. Gleder meg ikke til noe lenger og ser ikke for meg noe i framtiden. Anonymkode: f0151...9d9 Det er nettopp det. Man føler ikke at man har noe mer å gi. Og risikoen er for stor. For meg virker et forsøk på å få til noe nytt forhold som en eneste stor vits. Å bruke tid, penger og energi på en mann som skal bruke av tida mi, bare for å begynne å være voldelig etterpå, kanskje også ødlegge økonomien min og mine eiendeler i tillegg, neitakk. Jeg har ikke energi eller overskudd til å gå på date engang, så det er brukt opp. Energien, gnisten. Anonymkode: bb214...4ad
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #11 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er nettopp det. Man føler ikke at man har noe mer å gi. Og risikoen er for stor. For meg virker et forsøk på å få til noe nytt forhold som en eneste stor vits. Å bruke tid, penger og energi på en mann som skal bruke av tida mi, bare for å begynne å være voldelig etterpå, kanskje også ødlegge økonomien min og mine eiendeler i tillegg, neitakk. Jeg har ikke energi eller overskudd til å gå på date engang, så det er brukt opp. Energien, gnisten. Anonymkode: bb214...4ad Samme. Ordet forhold får meg nesten til å kaste opp. Aldri mer. Jeg har 3 menn jeg treffer av og til. Det er menn som også har traumer og er i samme situasjon som meg. Kun en av dem er ufør. Ingen av dem er desperat på noen måte, så de er gode å ha i mitt liv. Får du noen tanker om at du ikke ønsker å la eksen klare å stoppe deg? At du vil klare deg bedre nå uten han? Anonymkode: f0151...9d9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #12 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme. Ordet forhold får meg nesten til å kaste opp. Aldri mer. Jeg har 3 menn jeg treffer av og til. Det er menn som også har traumer og er i samme situasjon som meg. Kun en av dem er ufør. Ingen av dem er desperat på noen måte, så de er gode å ha i mitt liv. Får du noen tanker om at du ikke ønsker å la eksen klare å stoppe deg? At du vil klare deg bedre nå uten han? Anonymkode: f0151...9d9 Godt du har noen rundt deg. Jeg klarer meg bedre uten, fordi jeg slipper fysisk og psykisk vold. Og får ha økonomi og mine eiendeler i fred. Men har lært, og kan ikke ta sjansen på å få ødelagt mer. Så noe mer forhold blir det ikke. Ironisk nok har jeg profil på tinder og happn men orker knapt å svare meldinger. Anonymkode: bb214...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #13 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Godt å høre du fant kjærligheten. Men jøss, tok mange år. Har du ett godt liv og klarer deg fint? Interisant å høre med deg, siden det er gått mange år. Anonymkode: f0151...9d9 Det tok så mange år da jeg hadde først 8år med en gal mann på annet viss og 3 år med med psykiske vold! Dvs jeg stolte ikke på menn. Jeg var egentlig klar litt før da,men fant ikke den rette heller... Jeg har mange diagnoser bla ptsd pga menn og er uføre. Har som sagt allikevel funnet kjærligheten og har barn så livet går...,men den eneste tryggheten i livet mitt er kjæresten og barna. Psykolog har jeg gått til i 4år. Hjelper....tja det hjelper på et vis,ha noen prate med.... Ellers er kjæresten min min største og beste samtale partner❤ Anonymkode: 7af25...a10 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #14 Skrevet 25. september 2023 Jeg har ikke klart nytt seriøst forhold. Har forsøkt to ganger, og de var ikke voldelige eller slemme. Men jeg vil liksom ikke gi fra meg den tryggheten jeg har skapt meg ved å være selvstendig og uavhengig. Åtte år siden nå. I full jobb og på utsiden velfungerende. Anonymkode: 79c3b...f43 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #15 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har ikke klart nytt seriøst forhold. Har forsøkt to ganger, og de var ikke voldelige eller slemme. Men jeg vil liksom ikke gi fra meg den tryggheten jeg har skapt meg ved å være selvstendig og uavhengig. Åtte år siden nå. I full jobb og på utsiden velfungerende. Anonymkode: 79c3b...f43 Kan jeg spørre om du hadde et godt forhold til din far? Jeg hadde en voldelig mor og min far var min trygghet som liten. Jeg stoler derfor mer på menn enn kvinner fra grunnen av. Eksen er første gang jeg opplevde en mann som var slik som mamma. Jeg stoler nå generelt mindre på mennesker, men jeg stoler fortsatt mindre på kvinner enn menn. Pga mamma. Anonymkode: f0151...9d9 1
Purple_Pixiedust Skrevet 25. september 2023 #16 Skrevet 25. september 2023 Ett forhold med psykisk vold, trusler og tvang til sex og ett på 1,5 mnd med fysisk vold og forfølgelse. 7 år siden og enda ikke klar.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #17 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan jeg spørre om du hadde et godt forhold til din far? Jeg hadde en voldelig mor og min far var min trygghet som liten. Jeg stoler derfor mer på menn enn kvinner fra grunnen av. Eksen er første gang jeg opplevde en mann som var slik som mamma. Jeg stoler nå generelt mindre på mennesker, men jeg stoler fortsatt mindre på kvinner enn menn. Pga mamma. Anonymkode: f0151...9d9 Nei, han var voldelig i hele oppveksten og utøvde fysisk og psykisk terror og har gjort alt i sin makt for å også ødelegge i mitt voksne liv samt spredning av falske rykter og sabotasje da jeg var i jobb. F eks stjal min pc, mitt pass etc. Har en storebror som er likedan. Min mor har diltet etter min far mens jeg har vært der og trøstet henne de gangene han var voldelig mot henne eller trengte trøst. Aldri noe empati i henne selv. Anonymkode: bb214...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #18 Skrevet 25. september 2023 Var i et voldelige forhold, både psykisk og fysisk. Et under at jeg overlevde. Vet ikke, men tok ca 1 år så var redselen borte. Han var så utrolig voldsom at det var liksom ingen tvil at dette var galt, noe som kanskje hjalp meg en del. Jeg flyttet ut mens han var på jobb, fikk hemmelig adresse og tlf nr. Jeg er gift i dag og føler ikke jeg er veldig berørt av det. Jeg vokste opp med seksuelt misbruk, mobbing og omsorgssvikt som har påvirket og skadet meg langt mer. Anonymkode: c6e37...474 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå