Gå til innhold

Stor vektnedgang, løs hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned snart 50 kilo på et år nå. Har fortsatt rundt 25 kilo igjen. Har egentlig ikke merket så mye til løs hud. Har en fettvalk på magen som har krympa en del og ser at huden nederst der har blitt noe rynkete, så regner med at det er løs hud. 

Har mest fett på underkropp og merker kanskje at underkroppen har blitt «løsere», syns noen gang det klasker om jeg setter meg ned litt fort 😅 

Har trent styrke 4-6 ganger i uka og gått turer noen ganger i uka så tror styrketrening har bidratt til at det har gått såpass greit til nå i motsetning til om jeg kun trente kardio. 

Var hos fysioterapeut her om dagen for andre ting og hun anbefalte å gnikke huden med en litt grov hanske for å øke blodsirkulasjon osv? Har googlet litt rundt og noen anbefaler vitamin e kremer. 

Så lurer på om andre har gode råd? Hva kan man gjøre for at huden skal henge best mulig med på vektnedgangen? Får høre mye om at «du er såpass ung at det burde ikke bli noe problem»; men er jo 29 ikke 19 så.. 

Anonymkode: d3b7f...8d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen tips til den løse huden, men ønsket bare å si bra jobbet med vektnedgangen 👏

Skrevet

Det er ikke så mye annet å få gjort enn å operere vekk løshuden. Jeg har gjort det. Men du bør så kler vente til du har nådd målet ditt. Forøvrig bra jobba! 

Anonymkode: a6575...9a6

Skrevet

Glemte å skrive: Imens er det ikke så mye annet å gjøre enn å kle seg slik at det synes minst mulig. 

Anonymkode: a6575...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...