Gjest tannvond Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 Hvordan finner jeg en oversikt over offentlige tannleger i Oslo? Jeg prøver på gulesider.no men får det ikke til.... Lurer også på om dere vet noen hjemmesider hvor tannlegen opplyser om priser? Så jeg slipper å ringe til et titalls tannleger for å spørre hva ting koster lissom... Er offentlige tannleger "mye" rimeligere enn privatpraktiserende? Eller vet dere om noen flinke og "snille" tannleger dere kan anbefale kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #2 Skrevet 23. januar 2006 Hvordan finner jeg en oversikt over offentlige tannleger i Oslo? Jeg prøver på gulesider.no men får det ikke til.... Lurer også på om dere vet noen hjemmesider hvor tannlegen opplyser om priser? Så jeg slipper å ringe til et titalls tannleger for å spørre hva ting koster lissom... Er offentlige tannleger "mye" rimeligere enn privatpraktiserende? Eller vet dere om noen flinke og "snille" tannleger dere kan anbefale kanskje? ← Hvor gammel er du da? Du kan jo ikke gå til offentlige tannleger med mindre du er så så gammel. Etter en viss alder betaler du et prosentbeløp, etter det mener jeg du må være inn under en eller annen offentlig trygdeanordning for å få gå til offentlig tannlege... Tannlegehøyskolen funker jo da, men jeg hadde ikke turt det. Jeg er livredd tannlegen og vil helst ha en som er kjapp og vet hva h*n driver med
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 Joda, du kan gå til offentlige tannleger hele livet om du vil, men du må jo betale for det. Prisene er så vidt jeg vet regulert. De private tror jeg kan ta stort sett det de vil.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #4 Skrevet 23. januar 2006 Trådstarter her. Nå har dere bare svart på om jeg kan gå til offentlig tannlege og det spurte jeg ikke om en gang. Så klart jeg kan gå til offentlig tannlege! Jeg er 30 år gammel. Noen her som kan svare på det jeg spurte om da?
Sniglå Skrevet 23. januar 2006 #5 Skrevet 23. januar 2006 http://tannhelsetjenesten.no/ Finner du noe her kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #6 Skrevet 23. januar 2006 Hei! Jeg kan anbefale tannlegene på Bryn senteret i oslo. Hun jeg har der er hvertfall kjempeflink! Priser tror jeg du aldri blir klok på, sjekka prisene på venterommet før jeg sku på time å borre, endte opp med en helt annen pris. Det kommer helt an på hvor mange flater som må borres på tanna dvs hvor stort det er, også kommer bedøvelse og hygiene artikler i tillegg..blablabla En undersøkelse med puss, rens og bilder koster ca 680 kroner. Vil anbefale på det sterkeste å komme seg til tannlegen hvertfall, hvis ikke blir det fort smertelig dyrt........
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Her finner du offentlige tannklinikker i Oslo. Priser kan du finne på hvakostertannlegen.no. Anonymous poster hash: 1f714...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå