Gå til innhold

Du som ble forlatt og mannen fant seg ny dame raskt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har det sånn:

Samboer gjorde det slutt etter 10 år og to barn sammen. Og fant ny dame et par måneder etter bruddet. Det spiser meg opp!!!

kan du kjenne deg igjen? Dama var ei bekjent/venninne av han som jeg alltid har visst han har likt. Jeg HATER tanken på at nå er sammen, og kjenner meg forbanna, sjalu og bitter enda. Endelig ble det de, liksom. Min største frykt (denne dama) ble virkelighet. Og HUN er sammen med mine barn. Spyr ved tanken. Det verste er at de elsker henne. Kan det bli verre, liksom?

Det er mer enn et år siden de ble sammen, og det gnaver og spiser på meg hver bidige dag. Hvordan i helsike kan jeg parkere dette??

Anonymkode: 1301c...0c5

• Liker 1
  • Hjerte 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg faktisk jævlig godt.. klem!

Anonymkode: 43417...129

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det skjønner jeg faktisk jævlig godt.. klem!

Anonymkode: 43417...129

Takk!❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg skjønner også at det er helt forjævlig ❤️

Anonymkode: 9c8c6...1de

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Andre som har det sånn:

Samboer gjorde det slutt etter 10 år og to barn sammen. Og fant ny dame et par måneder etter bruddet. Det spiser meg opp!!!

kan du kjenne deg igjen? Dama var ei bekjent/venninne av han som jeg alltid har visst han har likt. Jeg HATER tanken på at nå er sammen, og kjenner meg forbanna, sjalu og bitter enda. Endelig ble det de, liksom. Min største frykt (denne dama) ble virkelighet. Og HUN er sammen med mine barn. Spyr ved tanken. Det verste er at de elsker henne. Kan det bli verre, liksom?

Det er mer enn et år siden de ble sammen, og det gnaver og spiser på meg hver bidige dag. Hvordan i helsike kan jeg parkere dette??

Du selv som må legge fra deg denne sjalusien og bitterheten, han eller henne har ingen skyld i den, det er ditt ansvar å komme deg videre.

Dere hadde deres sjanse, men var åpenbart ikke liv laget i lengden det forholdet. Forholde deg til realitetene, det gjør du ikke nå.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg opplevde det samme, og det er skikkelig vondt og vanskelig. Her endte det etter 12 år, noen av dem som ektepar. Vi hadde vært sammen siden vi var ungdommer, og hadde et barn på under 2 år. Han ble sammen med en venn av en kollega av seg, de traff hverandre for første gang på bursdagen min. Jeg skjønte i etterkant at det var planlagt at hun skulle komme på den festen. Tanken på at hun skulle leke familie og mor med mitt barn var nesten for mye å takle. Det skal sies at hun aldri har tålt meg, jeg tror hun på en måte følte seg truet, og kanskje kjente på dårlig samvittighet fordi hun var med på å ødelegge en familie. Jeg vet ikke. Jeg bestemte meg hvertfall for å være den voksne, prøve å oppføre meg, og alt sånt. Men det er/var ikke lett når både hun og far motarbeidet meg i alt. Hun mente bla at hun var bedre skikket som mor enn meg, og at datter skulle bo fast der. Hun lagde lister til far som han kom med til meg om hva som skulle sendes med på samvær, hva som var sunt og ikke osv. Jeg kan skrive bok. De på fvk var nesten satt ut av alt som kom frem, og anbefalte at stemor tok flere steg tilbake, og at det er mor og far som bestemmer. Eksmannen er blitt verdens største tøffel, det er bare flaut. Nå er etter mange år med bråk, nærmer datter seg 18 år, og jeg er snart ferdig med dem. Datter har også valgt å trekke seg mer og mer unna pga stemor. Da de fikk egne barn, ble min datter skjøvet mer og mer ut, hun får mer og mer kjeft, og nye regler osv. Ja, hele greien er en farse..Som sagt, det er mye jeg kan skrive om dette.

Jeg håper jo i mitt stille sinn at det forholdet skulle ryke, men de holder sammen ennå. Jeg ble ferdig mentalt med dem for endel år siden, men det tok tid. Etter den verste kjærlighetssorgen begynte jeg å leve mitt eget liv, og det var faktisk deilig! Nå er jeg gift med en fantastisk mann, og livet kunne ikke være bedre! Så hold ut, det blir bra til slutt!❤️

Anonymkode: 713bb...235

• Liker 2
  • Hjerte 8
Skrevet

Uff. Er i en lignende situasjon. Det er jævlig vondt. Ingen tvil. Prøv.å ikke tenke på de/han. Prøv å fylle ditt eget liv med godt innhold. Bli sunn.  Tren. Ikke drikk alkohol. Begynn å gå på date. 

Anonymkode: 40c83...898

• Liker 4
Skrevet

Sender deg en klem og vet at du står i ett helvete akkurat nå. Men alt er verdt det da du møter han som er rett for deg i fremtiden. Da er du glad for at dette ikke funket... du kommer dit, jeg lover ❤

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet hvor jævlig det er. Selv om det var jeg som ville ut, spiser det meg opp at han kunne erstatte meg umiddelbart etter 18 år sammen. Introduserte for barna etter bare en måned. Hvis noen vet hvordan man kommer seg videre, tar jeg imot råd! 

Anonymkode: b890a...3ec

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Forferdelig følelse når det kommer en tredjeperson inn så fort etter brudd. Alt hadde vært enklere om en kunne fått tid til å håndtere bruddet og at begge hadde funnet aksept først. Det er jo en forferdelig vanskelig situasjon i utgangspunktet. Jeg vet ikke hva som kan gjøre det lettere, men jeg tenker som en over her at å ta vare på deg selv er lurt. Ikke som en hevn akkurat, men for å føle deg bedre med deg selv. Bli den beste versjonen av deg. Tren, finn på gøyale ting, date. Heve hodet. Fake it till you make it. Ikke la dem se at du er trist, bitter og sjalu. 

Anonymkode: e66fa...c70

• Liker 3
Skrevet

Min fant ei ny en uke etter bruddet. Heldigvis ikke noen jeg kjenner eller omgås! Det var grusomt. Men da jeg fant ut at han hadde holdt på med henne flere måneder FØR bruddet, forsvant følelsene fort! Heldigvis! Han som jeg hadde elsket og sett på som en fantastisk snill og redelig mann, ble nå til en utro dritt i hodet mitt.

Vi har et greit forhold nå, heldigvis. Han er en ok far til ungene selv om han ikke har de moralske egenskapene man bør ha som kjæreste.

Anonymkode: 625ee...f65

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Min fant seg ei ny ei uke etter bruddet.  13 år sammen og 2 barn var vist enkelt å komme over. Nå 8 måneder senere har de kjøpt hus, flyttet sammen med totalt 4 barn seg i mellom og venter sitt første felles barn sammen.

Jeg sitter igjen å føler meg kjørt over av et hurtigtog. 
Mitt fokus blir å støtte barna jeg har med han. For dette går aldeles for fort for dem også.

Anonymkode: 57cbe...280

• Liker 3
  • Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min fant seg ei ny ei uke etter bruddet.  13 år sammen og 2 barn var vist enkelt å komme over. Nå 8 måneder senere har de kjøpt hus, flyttet sammen med totalt 4 barn seg i mellom og venter sitt første felles barn sammen.

Jeg sitter igjen å føler meg kjørt over av et hurtigtog. 
Mitt fokus blir å støtte barna jeg har med han. For dette går aldeles for fort for dem også.

Anonymkode: 57cbe...280

Hvordan vet du at det går for fort for barna også? Kan tenkes at de har det bedre nå, bedre enn å bo med to foreldre som ikke har det bra sammen. 
og ei uke etter? Han har vel hatt dette forholdet på gang en stund, da. Tenker der var deilig for han å komme seg bort fra det sure jerngrepet ditt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan vet du at det går for fort for barna også? Kan tenkes at de har det bedre nå, bedre enn å bo med to foreldre som ikke har det bra sammen. 
og ei uke etter? Han har vel hatt dette forholdet på gang en stund, da. Tenker der var deilig for han å komme seg bort fra det sure jerngrepet ditt.

Hvorfor antar folk alltid at det er sur stemning hjemme før brudd? Utro menn kan være utrolig gode skuespillere. Jeg har hørt om koner som kom nyforelsket hjem fra tidenes kjærlighetsferie, bare for å bli bedt om å flytte ut.

Anonymkode: e6fe9...05e

• Liker 6
Skrevet

Med mindre de har et hus med 6 soverom er det neppe så kult for barna å plutselig dele rom eller bo trangt med nye "søsken" og en stemor de kanskje ikke liker. 

Anonymkode: cb9ec...a27

Skrevet

Det vet jeg fordi bruddet var udramatisk. Å vi heldigvis samarbeider godt og snakker sammen med barna.  Å til neste gang så kan du holde kjeft, med mindre du har noe fornuftig å komme med!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

OK, dette er en teit trøst, men rebound-forhold ryker 70% av gangene.

Been there, done that.

Anonymkode: 3c84b...1c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...