Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 I utgangspunktet liker jeg ikke smale jeans men til jul fikk jeg noen lekre Bronx-støvletter som jeg ikke får brukt så mye. Samme fasong som disse men annen farge og uten mønster: Bronx boots Alle mine jeans er nemlig boot-cut (vide nede) og det er vanskelig å få det til å se pent ut med støvletter utenpå. Så derfor lurer jeg på om noen kan være så snill å tipse meg om noen fine smale jeans som kan passe til disse støvlettene.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #2 Skrevet 23. januar 2006 Kan ikke tipse deg med smale bukser ,men vis du vvil bruke de med bootcut.. Legg slengen fint i brett og dra strømpene over.
Gjest SexyCat Skrevet 23. januar 2006 #3 Skrevet 23. januar 2006 umulig å svare på da de fleste merker har slimfit jeans. Selv så syns jeg D&G har noen fete modeller. True Religion også.
Lumiah Skrevet 23. januar 2006 #4 Skrevet 23. januar 2006 Jeg kjøpte meg nettopp en Levi's 571 Slim Fit. Den er super til pumps og i støvletter. Men alle jeans merker har jo slike smale modeller.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #5 Skrevet 23. januar 2006 Takk for noen flotte tips! Jeg skal sjekke ut Levis 571. Er veldig glad i dieselbukser men ut fra websiden deres ser det ut til at det satses mest på bootcut mot sommeren.
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2006 #6 Skrevet 23. januar 2006 Takk for noen flotte tips! Jeg skal sjekke ut Levis 571. Er veldig glad i dieselbukser men ut fra websiden deres ser det ut til at det satses mest på bootcut mot sommeren. ← Modellen Liv fra Diesel har jo helt smale legger?
suzie Skrevet 23. januar 2006 #7 Skrevet 23. januar 2006 Liker veldig godt Lee sin model som heter Maddox. Den har helt super passform, og er smal nede (men ikke sigarett-snitt...)
*M* Skrevet 23. januar 2006 #8 Skrevet 23. januar 2006 Liker veldig godt Lee sin model som heter Maddox. Den har helt super passform, og er smal nede (men ikke sigarett-snitt...) ← Vil også anbefale denne.
Gjest Tristessa Skrevet 23. januar 2006 #9 Skrevet 23. januar 2006 Eller Norma, som er heeelt smal, men den kommer så vidt jeg vet kun i mer eller mindre svarte vasker.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #10 Skrevet 30. januar 2006 Tristessa, hvordan er størrelsene i Norma?
Gjest Tristessa Skrevet 30. januar 2006 #11 Skrevet 30. januar 2006 De er helt normale, vil jeg tro. Merker ikke særlig forskjell på den i forhold til andre Lee-modeller.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #12 Skrevet 30. januar 2006 De er helt normale, vil jeg tro. Merker ikke særlig forskjell på den i forhold til andre Lee-modeller. ← Bruker du dem bare til støvletter, eller til lave sko også? Er litt usikker på om jeg kan bruke slike bukser jeg, som bruker 29-30 i livet.
Gjest Tristessa Skrevet 30. januar 2006 #13 Skrevet 30. januar 2006 Jeg bruker mine til Converse, ballerinasko og høyhælt, liker ikke å stappe buksene nedi støvlettene. Med Converse blir det mer rocka, til ballerinasko mer preppy og til høyhælt mer sexy. Hva størrelse angår så er det jo bare å prøve og se i speilet og kjenne på magefølelsen?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #14 Skrevet 30. januar 2006 Jeg bruker mine til Converse, ballerinasko og høyhælt, liker ikke å stappe buksene nedi støvlettene. Med Converse blir det mer rocka, til ballerinasko mer preppy og til høyhælt mer sexy. Hva størrelse angår så er det jo bare å prøve og se i speilet og kjenne på magefølelsen? ← Hehe, joda, jeg har sett i speilet, men jeg tror ikke jeg greier å se helt objektivt på det. Hvilken størrelse bruker du da, Tristessa (hvis du vil si det da:)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå