Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I utgangspunktet liker jeg ikke smale jeans men til jul fikk jeg noen lekre Bronx-støvletter som jeg ikke får brukt så mye. Samme fasong som disse men annen farge og uten mønster: Bronx boots

Alle mine jeans er nemlig boot-cut (vide nede) og det er vanskelig å få det til å se pent ut med støvletter utenpå.

Så derfor lurer jeg på om noen kan være så snill å tipse meg om noen fine smale jeans som kan passe til disse støvlettene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke tipse deg med smale bukser ,men vis du vvil bruke de med bootcut..

Legg slengen fint i brett og dra strømpene over.

Gjest SexyCat
Skrevet

umulig å svare på da de fleste merker har slimfit jeans.

Selv så syns jeg D&G har noen fete modeller. True Religion også. :)

Skrevet

Jeg kjøpte meg nettopp en Levi's 571 Slim Fit. Den er super til pumps og i støvletter. Men alle jeans merker har jo slike smale modeller.

Skrevet

Takk for noen flotte tips!

Jeg skal sjekke ut Levis 571.

Er veldig glad i dieselbukser men ut fra websiden deres ser det ut til at det satses mest på bootcut mot sommeren.

Skrevet
Takk for noen flotte tips!

Jeg skal sjekke ut Levis 571.

Er veldig glad i dieselbukser men ut fra websiden deres ser det ut til at det satses mest på bootcut mot sommeren.

Modellen Liv fra Diesel har jo helt smale legger?

Skrevet

Liker veldig godt Lee sin model som heter Maddox. Den har helt super passform, og er smal nede (men ikke sigarett-snitt...)

Skrevet
Liker veldig godt Lee sin model som heter Maddox. Den har helt super passform, og er smal nede (men ikke sigarett-snitt...)

Vil også anbefale denne.

Gjest Tristessa
Skrevet

Eller Norma, som er heeelt smal, men den kommer så vidt jeg vet kun i mer eller mindre svarte vasker.

Gjest Tristessa
Skrevet

De er helt normale, vil jeg tro. Merker ikke særlig forskjell på den i forhold til andre Lee-modeller.

Skrevet
De er helt normale, vil jeg tro. Merker ikke særlig forskjell på den i forhold til andre Lee-modeller.

Bruker du dem bare til støvletter, eller til lave sko også?

Er litt usikker på om jeg kan bruke slike bukser jeg, som bruker 29-30 i livet. :sjenert:

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg bruker mine til Converse, ballerinasko og høyhælt, liker ikke å stappe buksene nedi støvlettene. Med Converse blir det mer rocka, til ballerinasko mer preppy og til høyhælt mer sexy.

Hva størrelse angår så er det jo bare å prøve og se i speilet og kjenne på magefølelsen? :)

Skrevet
Jeg bruker mine til Converse, ballerinasko og høyhælt, liker ikke å stappe buksene nedi støvlettene. Med Converse blir det mer rocka, til ballerinasko mer preppy og til høyhælt mer sexy.

Hva størrelse angår så er det jo bare å prøve og se i speilet og kjenne på magefølelsen?  :)

Hehe, joda, jeg har sett i speilet, men jeg tror ikke jeg greier å se helt objektivt på det. Hvilken størrelse bruker du da, Tristessa (hvis du vil si det da:)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...