AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Det har nesten ikke gått opp for meg at vi nå skal date. Jeg tror med hånden på hjertet at dette må være den mest ekstreme følelsladet følelsen jeg har hatt med en annen mann. Jeg ba han ut og han sa ja, noe jeg ikke trodde. Er redd han ikke er interessert og jeg har misforstått. (Vi skal møtes til onsdag) - siden vi kjenner hverandre godt, så er det en mulighet for at vi blir kjærester? Jeg er så redd det er for nysgjerrighet på hvordan jeg er i senga. Men alt i alt, er ikke dette en "dream comes true" opplevelse? K39 Anonymkode: c30f0...b51 4
exictence Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 (endret) Hvis du er redd for hans nysgjerrighet for hvordan du er i senga, men ikke noe mer, så er det en lurt av deg å ikke gå til sengs med ham med det første. Finn ut hva han vil, og hva du vil. Så koselig og spennende. Kos dere. Endret 25. september 2023 av exictence 3 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 Er mannen eldre enn deg eller yngre? Bare nysgjerrig. Masse lykke til! Håper det er gjensidig Anonymkode: 86794...e20
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 exictence skrev (2 minutter siden): Hvis du er redd for hans nysgjerrighet for hvordan du er i senga, en ikke noe mer, stå er det en lurt av deg å ikke gå til sengs med ham med det første. Finn ut hva han vil, og hva du vil. Så koselig og spennende. Kos dere. Ja det er veldig veldig spennende! Spesielt når vi har sett hverandre i mange settinger over flere år! Han er ikke typen som ligger rundt. Så håper han gjør dette fordi han er interessert. Jeg vil ha kjæreste og ingen pulevenn. Anonymkode: c30f0...b51
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er mannen eldre enn deg eller yngre? Bare nysgjerrig. Masse lykke til! Håper det er gjensidig Anonymkode: 86794...e20 7 år eldre. Takk❤️❤️ Anonymkode: c30f0...b51
Sententia Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 Hva du gjør? Du koser deg på date! 😍 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 Sententia skrev (2 minutter siden): Hva du gjør? Du koser deg på date! 😍 Men er han interessert siden han sa ja veldig fort? Går det an å være så skrullete i min alder. Er bare ikke ute etter en ting som mange menn er, erfaringsmessig. Takk😍 Anonymkode: c30f0...b51 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 Det er alltid en mulighet for at det blir forhold etter man har datet. Og det er like sannsynlig at det ikke blir det. Selv om dere kjenner hverandre godt fra før, så aner dere ikke hvordan dere fungerer sammen romantisk. Men så lenge han har sagt ka til date, så er han mest sannsynlig nysgjerrig på om det kan være noe mer enn vennskap. Anonymkode: b7b8a...94e 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det er veldig veldig spennende! Spesielt når vi har sett hverandre i mange settinger over flere år! Han er ikke typen som ligger rundt. Så håper han gjør dette fordi han er interessert. Jeg vil ha kjæreste og ingen pulevenn. Anonymkode: c30f0...b51 Da har du ikke sex med han på første date, eller de neste. Så enkelt er det. Anonymkode: 4059c...8d4 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er alltid en mulighet for at det blir forhold etter man har datet. Og det er like sannsynlig at det ikke blir det. Selv om dere kjenner hverandre godt fra før, så aner dere ikke hvordan dere fungerer sammen romantisk. Men så lenge han har sagt ka til date, så er han mest sannsynlig nysgjerrig på om det kan være noe mer enn vennskap. Anonymkode: b7b8a...94e Ja det kan vel ikke være for å få seg noe? Han virker lite seksuell av seg (noe jeg foretrekker i første omgang), og mener han vil finne seg noen å dele livet med. Anonymkode: c30f0...b51
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da har du ikke sex med han på første date, eller de neste. Så enkelt er det. Anonymkode: 4059c...8d4 Men er OK å kysse vel? Eller er det nesten å tease en mann? Anonymkode: c30f0...b51
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 Hvor skal dere møtes, siden du er bekymret for ligging? Anonymkode: 78824...c6e 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor skal dere møtes, siden du er bekymret for ligging? Anonymkode: 78824...c6e Ute men sikkert hjem her etterpå. Anonymkode: c30f0...b51
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #14 Skrevet 24. september 2023 Kan jeg spørre hva du falt for med ham? Er han kjekk? Sånn klassisk kjekk? Anonymkode: 86794...e20
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #15 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg spørre hva du falt for med ham? Er han kjekk? Sånn klassisk kjekk? Anonymkode: 86794...e20 Nei igrunnen ikke klassisk kjekk, men mer normal kjekk. Han gjør ikke så mye ut av seg. Kjemien vår derimot og blikket han gir meg er nok det jeg falt for med han. Jeg liker også menn som ikke "alle" andre damer faller for. Men mørk og kjekk er han. Anonymkode: c30f0...b51 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #16 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men er han interessert siden han sa ja veldig fort? Går det an å være så skrullete i min alder. Er bare ikke ute etter en ting som mange menn er, erfaringsmessig. Takk😍 Anonymkode: c30f0...b51 Hvordan skal noen her kunne svare på det? Anonymkode: f5af7...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #17 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja det kan vel ikke være for å få seg noe? Han virker lite seksuell av seg (noe jeg foretrekker i første omgang), og mener han vil finne seg noen å dele livet med. Anonymkode: c30f0...b51 Håper du ser at dette kan gå riktig galt? Du liker at han ikke er seksuelt på, til å begynne med. Skulle det vise seg at han aldri er seksuell, hvordan vil du føle deg da, om et år eller fem? Anonymkode: cb762...682
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #18 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Håper du ser at dette kan gå riktig galt? Du liker at han ikke er seksuelt på, til å begynne med. Skulle det vise seg at han aldri er seksuell, hvordan vil du føle deg da, om et år eller fem? Anonymkode: cb762...682 Reiner jo med han liker sex som alle andre. Men han virker ikke til å kun være interessert i sex. Ble endring i planene og han kommer hjem til meg imorgen. Er det innafor å servere både pizza/middag og litt vin sånn midt i uka...? Håper dere svarer på spm mitt nå😇 Anonymkode: c30f0...b51 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #19 Skrevet 25. september 2023 Hj.laget Pizza er vel grei🤗 Anonymkode: c30f0...b51 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #20 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Reiner jo med han liker sex som alle andre. Men han virker ikke til å kun være interessert i sex. Ble endring i planene og han kommer hjem til meg imorgen. Er det innafor å servere både pizza/middag og litt vin sånn midt i uka...? Håper dere svarer på spm mitt nå😇 Anonymkode: c30f0...b51 Bare lag pizza, ja. Kjøp vin og lag f.eks. kake eller dessert. Anonymkode: 86794...e20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå