AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #21 Skrevet 30. september 2023 AnonymBruker skrev (På 24.9.2023 den 19.37): Jeg har ønsket meg bobil lenge, reiser en del på kryss og tvers i landet på hundeutstilling og synest det er mye styr med hytte/hotell. Dere som har bobil, er det verdt pengene? Dyrt å ha? Hvilke er gode biler og hva bør en styre unna? Anonymkode: a1a26...f2c Det er så verdt det hvis man er mye rundt i Norge med hunder. Driver selv på toppnivå med 3 hunder innenfor en hundesport og er på stevner og konkurranser kanskje annenhver helg i snitt. Å finne hotellrom e.l. er ikke alltid lett når man har med seg hunder. Bobil gjør alt mye enklere. Jeg kan parkere i området stevnet er, bikkjene har en plass å være for å slappe av når de ikke skal gå løp osv, jeg har et sted jeg kan slappe av, skifte klær, spise lunsj, varme meg på kalde dager osv. Det er enklere mtp at jeg har kjøleskap, muligheten til å varme mat, koke vann, jeg har et klesskap med meg. Min bobil kostet meg ca 250k å kjøpe brukt. Har holdt helt fint nå i 3 år uten problemer, men jeg kan ikke hjelpe deg med valg av bil da dette er noe jeg selv har fått hjelp til da jeg ikke kan noenting om sånt 🙈 Anonymkode: 33d98...51b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2023 #22 Skrevet 30. september 2023 Hatt både hobby exclusive bygd på Ford. Da har man ikke refisrerkjede som må byttes hvert 5 år. Der var høye sengen i den og siden gubben og jeg liker å ligge sammen ble det litt tullete å gå opp og ned en stige. Nå har vi sunlight 64t med fransk løsning på Fiat. Jeg er superfornøyd med den, men mannen vil ha midtstilt seng. Så blir nok å bytte til det en gang. Anbefaler kjøkken i L form, virker større da. Anonymkode: a3f31...ab4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå