Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke en ønskesituasjon. Jeg prøvde. Jobbet 140 % i perioder jeg jobbet. Det var skikkelig nedtur å innse at jeg ikke kunne stå i jobb. Kan egentlig skjønne en arbeidsgiver. En dag klarer jeg å være på jobb, de neste 3 dagene ligger jeg med migrene. 

Å bli ufør er ikke noen man ønsker. Dette er siste utveg. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 96e26...410

• Liker 6
Skrevet

Bra tråd.

Anonymkode: b16fb...4ce

• Liker 1
Skrevet
Helene skrev (31 minutter siden):

Dette er ikke en ønskesituasjon. Jeg prøvde. Jobbet 140 % i perioder jeg jobbet. Det var skikkelig nedtur å innse at jeg ikke kunne stå i jobb. Kan egentlig skjønne en arbeidsgiver. En dag klarer jeg å være på jobb, de neste 3 dagene ligger jeg med migrene. 

Ok, men det er ikke spesielt interessant for oss andre.

• Liker 7
Skrevet

Kanskje du skal skrive en dagbok, TS?  Du lager en hel del tråder som egentlig handler om å lufte tanker veldig kortfattet, uten at innholdet innbyr til noe dialog.

Anonymkode: eaa14...0e0

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok? 

Anonymkode: 3b230...1ff

• Liker 1
Skrevet

Ja det er røft å bli ufør.  Er en enorm sorg jeg fikk når jeg forstod at jeg aldri skal jobbe igjen. Jobbet i helsevesenet og mer givende jobb tror jeg ikke finnes.

Men nå er alternativ til å være ufør for meg og ikke eksisterte, da føler man seg heldig som bor i andre som tar godt vare på oss som ikke lengre kan jobbe for føden.

Anonymkode: 0fd05...229

• Hjerte 1
Skrevet

Hva med en mellomting mellom140% og å ikke jobbe?

Skrevet

Hvorfor jobbe 140% og ikke heller prøve en mer normal 100% 🤔🤪

Migrene kan jeg skjønne er en stor utfordring, for da er det så ustabilt når en plutselig må kaste inn håndkleet og bli hjemme fra jobb. Det blir vanskelig både for arbeidsgiver og arbeidstaker, da arbeidsgiver ikke får planlagt dagene og arbeidstaker ofte får dårlig samvittighet av å ikke komme på jobb.

Skrevet
Helene skrev (1 time siden):

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...