AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Jeg nevnte kort om dette i en annen tråd. Men ønsker å få spørsmålet litt tydelig fram ved å lage denne tråden. Når man har vært utsatt for flere år med vold av en mann. Kan man i ettertid gå til samtale med krisesenteret? Det er nå 1 år siden jeg kom meg ut av volden. Jeg fikk tilbud om samtale under bruddet, men var ikke klar da. Jeg bare ringte dem og la på røret fort. Kan man 1 år senere få samtaler med krisesenteret for å bearbeide, bli forstått og få hjelp å sette ord på det man har vært igjennom? Eller er krisesenteret kun for dem som står i det og trenger hjelp å komme seg bort fra volden? Jeg ønsker en samtale med krisesenteret fordi dem forstår hva jeg har blitt utsatt for og har lang erfaring med dette. Men vet ikke om jeg har rett på å få samtale nå når jeg er ute av volden og det er 1 år siden. Anonymkode: bdd7f...2c8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan man 1 år senere få samtaler med krisesenteret for å bearbeide, bli forstått og få hjelp å sette ord på det man har vært igjennom? Ja. I mange byer kan man også henvende seg til familievernkontor, alternativ til vold og frivillige organisasjoner Anonymkode: 5c226...0e1
Gjest kittkatt Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 Hei! ❤️ Så vondt å høre at du har blitt utsatt for dette. Du kan helt klart ringe dem og få en samtale, jeg har selv gjort det og det er mange år siden jeg kom meg ut. Du er modig! Jeg heier på deg ❤️
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 Ja. Både Krisesenter og ATV tilbyr dette Anonymkode: b87d3...a09 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 kittkatt skrev (5 minutter siden): Hei! ❤️ Så vondt å høre at du har blitt utsatt for dette. Du kan helt klart ringe dem og få en samtale, jeg har selv gjort det og det er mange år siden jeg kom meg ut. Du er modig! Jeg heier på deg ❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: bdd7f...2c8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja. Både Krisesenter og ATV tilbyr dette Anonymkode: b87d3...a09 Da skal jeg ta kontakt med dem og fortelle at jeg trenger å snakke om det jeg har vært igjennom. Tusen takk alle sammen. Gleder meg til å snakke med erfaren mennesker op krisesenteret. Det er så få av dem som forstår slike ting. Anonymkode: bdd7f...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå