Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #1 Skrevet 23. januar 2006 Hvor får man kjøpt fine heisgardiner? gjerne på nettet... så noen fine i ellos-katalogen jeg, noen som har bestilt disse?
philippa starck Skrevet 23. januar 2006 #2 Skrevet 23. januar 2006 De har fått på Kid Interiør nylig, og så har de noen enkle på Ikea.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #3 Skrevet 24. januar 2006 Jeg har flere av de i lin voile fra ellos. Er veldig godt fornøyd! De finnes i mange fine farger, og henger pent!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Jeg har flere av de i lin voile fra ellos. Er veldig godt fornøyd! De finnes i mange fine farger, og henger pent! ← Jeg har sett på disse, men synes de ser så tynne ut? vil ikke at de skal være gjennomsiktige jeg...
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 Jeg har sett på disse, men synes de ser så tynne ut? vil ikke at de skal være gjennomsiktige jeg... ← Jeg har de i cremefarge, syns ikke de er for gjennomsiktig. For det meste er de trukket opp, men de dekker godt for innsyn om jeg tar de ned. Men de er ikke lystett om det er det du har behov for. Har og sett at ellos har en annen sort voile, og den ser tynnere ut enn den i lin. ( så du ikke bestiller feil, om du skulle bestille..)
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #6 Skrevet 28. januar 2006 Jeg fant endelig noen perfekte heisgardiner på la redoute
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #7 Skrevet 28. januar 2006 Jeg fant endelig noen perfekte heisgardiner på la redoute ← Prøvde å finne disse, men kunne ikke finne en eneste heisgardin på la redoute.. Hvordan fant du det?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #8 Skrevet 30. januar 2006 Prøvde å finne disse, men kunne ikke finne en eneste heisgardin på la redoute.. Hvordan fant du det? ← i katalogen... det var 3 forskjellige typer, og den ene var akkurat sånn jeg ville ha. men de var selvfølgelig utsolgt... og dama i telefonen var RAR!! (ringte inn bestillingen). "nei, de er vi dessverre utsolgt for". jeg: ok, det var bare de jeg skulle ha. hun: "ja, men de får du ikke." jeg: nei, jeg forstår det. da var det ikke noe annet, det var bare de jeg skulle ha bestilt. hun: "synd, da får du ikke noe". jeg:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå