AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Del Skrevet 24. september 2023 Gjør dere det selv? Hvis ikke, hvilket firma? Anonymkode: 9f07d...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 24. september 2023 #2 Del Skrevet 24. september 2023 Gjorde det selv nå for noen uker siden. Skikkelig drittjobb, så godt forståelig om det settes bort. Har ganske bratt takvinkel, så får ikke til å stå på taket uten å henge i en sele/tau. Jeg fikk bare tatt halve taket og brukte sikkert totalt 2-3 arbeidsdager på dette, inkludert opp-/ og nedrigging (og div turer til Bildtema) samt rydding. Brukte helkroppssele og fallblokk fra Biltema. mitt eget klatretau, en del slyngerx høytrykksspyler. Flyttet noen mønesteiner og skrudde fast noen solide forankringsfester i drageren under der med noen svære franske treskruer (brukte drill og så muttertrekker). Det ble utrolig mye gris/moserester, så måtte spyle ned huset til naboen etterpå. Neste år når jeg har andre halvdelen, må jeg trolig dekke til naboens tomt/uteplass med presenning for å ikke grise det ned totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #3 Del Skrevet 25. september 2023 Noen som har leid inn noen og vet pris ca? ts Anonymkode: 9f07d...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 26. september 2023 #4 Del Skrevet 26. september 2023 Fikk et lokalt firma til å spyle taket i fjor sommer... husker ikke hva det kostet, men det var vel verdt det. Han brukte noen timer og det ble (selvsagt) fryktelig grisete nedenfor etterpå. Fikk også satt på sink-beslag, en slags list langs hele toppen (mønet?) for å forhindre mosedannelse, så derfor kostet det litt mer enn vanlig, men er veldig plaget med mose, så spanderte på meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå