Gå til innhold

Sterk dragning mot kvinner mye eldre enn meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er 37 og kvinner over 50 tenner meg veldig. Helt opp til 60 ved enkelte tilfeller, egentlig. Har ingen erfaringer med andre enn jevnaldrende og litt yngre, som de fleste har.

15-20 år oppover er jo ikke aktuelt for et forhold, men et FF-forhold hadde vært å foretrekke. Er det mulig å finne noe slikt med en dame i den alderen, eller er det litt for nærme sønnenes alder?

Hvilke arenaer er best å oppsøke om man vil komme i kontakt med noen? Tinder og andre sjekkeapper har funket dårlig.

Endret av BerntHulken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på. Lå jevnlig med en dame på rundt 50 da jeg var 30. Nydelig sex!

Anonymkode: 8e374...a3c

Skrevet

Mann og omtrent samme alder her. Tenner på det samme.

Har ligget med noen damer som var noen få år eldre enn meg. Men det er et eller annet i meg som ønsker større aldersforskjell.

Syns egentlig ikke det er så tabu heller, så er ikke det som gjør at jeg tenner.

Anonymkode: 07f75...fe5

Skrevet
BerntHulken skrev (3 timer siden):

Jeg er 37 og kvinner over 50 tenner meg veldig. Helt opp til 60 ved enkelte tilfeller, egentlig. Har ingen erfaringer med andre enn jevnaldrende og litt yngre, som de fleste har.

15-20 år oppover er jo ikke aktuelt for et forhold, men et FF-forhold hadde vært å foretrekke. Er det mulig å finne noe slikt med en dame i den alderen, eller er det litt for nærme sønnenes alder?

Hvilke arenaer er best å oppsøke om man vil komme i kontakt med noen? Tinder og andre sjekkeapper har funket dårlig.

Jeg er sammen med en på 37 og jeg er 50, så det er fullt mulig :) Kjenner flere med samme aldersforskjell der kvinnen er eldst. Det er veldig vanlig i dag og ikke noe tabu.

Anonymkode: d969e...7e3

• Liker 1
Skrevet

Den sommeren jeg var 24, lå jeg med ei på 17 og ei på 52 noen uker etterpå.   Gjett hva som var best...  hehe.   Jeg ble helt hekta på (mye)eldre damer etter den episoden.  Sexen var het og intens,  Hun ble helt vill da hun fikk noe ungt og hardt og ble tatt med energi og styrke, etter årevis med "gubbesex".  Det var på det glade 80-tallet,men jeg glemmer det aldri.

Den gangen var det litt mer tabu, så det tente meg noe enormt. Jo, større forskjell, desto bedre nesten.  Kan bli fantastisk sex av komboen ung kåt mann og het lengtende moden kvinne.  Vil absolutt anbefale å prøve.

Anonymkode: 7a46e...e1e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den sommeren jeg var 24, lå jeg med ei på 17 og ei på 52 noen uker etterpå.   Gjett hva som var best...  hehe.   Jeg ble helt hekta på (mye)eldre damer etter den episoden.  Sexen var het og intens,  Hun ble helt vill da hun fikk noe ungt og hardt og ble tatt med energi og styrke, etter årevis med "gubbesex".  Det var på det glade 80-tallet,men jeg glemmer det aldri.

Den gangen var det litt mer tabu, så det tente meg noe enormt. Jo, større forskjell, desto bedre nesten.  Kan bli fantastisk sex av komboen ung kåt mann og het lengtende moden kvinne.  Vil absolutt anbefale å prøve.

Anonymkode: 7a46e...e1e

Tviler ikke.🙂

Skrevet

Hvis en yngre person tenner på eldre personer så er du misbrukt eller skadet. Du vet i alle fall ikke ditt eget beste og er ikke normal. Hilsen KG.

Anonymkode: b4ca2...e17

Skrevet

Har du opplevd seksuelle overgrep? Selv har jeg det og liker langt eldre menn enn meg selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 44 og for noen uker siden hadde jeg sex med en mann på 25 år. Han sa at jeg hadde den mest fantastiske smaken hadde smakt på en dame før :) Men jeg ville ikke mer enn den ene gangen med han. vi hadde ikke helt kjemi følte jeg. 

Anonymkode: 55909...589

Skrevet
Natterravn skrev (5 minutter siden):

Har du opplevd seksuelle overgrep? Selv har jeg det og liker langt eldre menn enn meg selv.

Absolutt ikke.

Skrevet
BerntHulken skrev (Akkurat nå):

Absolutt ikke.

Det var da godt. Men er nok en trend for folk som har det☺️

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som mummy-issues? :klo:

Anonymkode: 01ff9...bce

Skrevet
Natterravn skrev (1 minutt siden):

Det var da godt. Men er nok en trend for folk som har det☺️

Har kun vært sammen med jevnaldrende og yngre, men har også i perioder tent på en del yngre. Er bare at dragningen mot de som er eldre enn meg er sterkere,

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som mummy-issues? :klo:

Anonymkode: 01ff9...bce

Nei, alltid hatt et normalt forhold til min mor (som forresten er 15-20 år eldre enn aldersgruppen jeg tenner på). Så fantasiene holder meg langt unna den grensen.

Skrevet

Jeg er på samme alder som trådstarter, men på generelt grunnlag: Yngre menn som kunne vært sønnen min kommer aldri til å bli aktuelle. Det føles bare rart og ekkelt.

Imidlertid er det over 30 års aldersforskjell mellom sønnen min og meg, så en mann som er for eksempel 15 år yngre enn meg føles ikke, for meg, som om han kunne vært avkommet mitt.

Kan jeg derfor når jeg blir 50, ligge med en 35-åring? Ja, helt sikkert, dersom han tiltrekker meg.

Anonymkode: 3f875...78e

Skrevet
BerntHulken skrev (5 timer siden):

Velkommen i klubben😅 jeg ble bare litt flirefull, for jeg kjente meg så godt igjen. Jeg har hørt dette om "mamma issuet" men det er bare sprøyt. Det er for å stikke deg for dine lyster, for at du skal føle deg ekkel.. Men de har også som regel en snevert syn på seksuell forståelse, så de skal du bare glemme like fort som et lyn glimt.

Jo det er mulig å finne slike damer, det vil det alltid være og det vil aldri slutte heller. Enkelte tenner akkurat på dette med aldersforskjell, og av de jeg kjenner hadde ingen av disse en sønn vel og merke. Og slike seksuelle forhold foregår strengt hemmelig, hun vil ikke at naboen "Turid" skal vite om hennes affærer. Jeg synes personlig at all sex bør foregå hemmelig, jeg har aldri vært glad i å fortelle om mine affærer, for det er personlig og et brudd på tillit og respekt. All seksuelle ablegøyer blir med meg ned i graven, så jeg navngir ingen.

Og det er slik du må introduserer deg som en ærlig mann, med hun du vil ha sex med. For tillit, respekt av å holde ting hemmelig er gull i kvinners ører. Vis at hun kan stole på deg, så vil hun åpne seg mere og mere for kontakt. Hemmelighet tenner dem, det er knyttet til masse spenning og pirring.. Enkelte kvinner faller også for at en ung stut er så begeistret i henne, og men de blir ikke sjarmert av direkte sexprat. De elsker å flørte, de elsker å være tålmodig, mest fordi de vil føle på den tryggheten og at du er ærlig med dine hensikter. Men dette visste du nok fra før, jeg tror jeg har skrevet noe lignende til deg før😂 Ps.. de elsker også romantikk, så la henne bli bedøvd av dine ferdigheter. Det  er snarveien inn til hjerte hennes🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...