AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Vet ikke om jeg innbiller meg det eller om jeg stinker av Aduvanz? Eller det som er generisk utgave av medisinen. Veldig flaut, vet ikke hvem jeg skal spørre om kan sjekke det for meg. Noen andre som bruker generisk utgave av Aduvanz og syns de stinker? Anonymkode: 67a47...0f5
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Aduvanz er jo et produkt som gir høyere puls og blodstrømming. Da jeg har prøvd dette svetter jeg lettere da jeg ikke er vant til stoffet.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 12 minutter siden, Maatte_ha_konto said: Aduvanz er jo et produkt som gir høyere puls og blodstrømming. Da jeg har prøvd dette svetter jeg lettere da jeg ikke er vant til stoffet. Æsj, så det er ikke bare innbilning. Anonymkode: 67a47...0f5
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Æsj, så det er ikke bare innbilning. Anonymkode: 67a47...0f5 Men det kan fint hende det bare er slik for deg i startfasen. Ta dette med legen som foreskriver til deg.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 Det er dessverre en vanlig bivirkning av alle adhd medisiner. Både datteren min og jeg har det slik, men det er ikke noe alternativ å slutte med medisinen. For datteren min gikk det over etter ca seks mnd, jeg er nyoppstartet (sen diagnose), så jeg vet ikke om dette kan gi seg for meg. vår løsning er hyppige vask under armen med bare vann, ikke såpe (råd fra legene), og jeg bruker deodoranten STOP24, det hjelper. Anonymkode: a5831...7df
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er dessverre en vanlig bivirkning av alle adhd medisiner. Både datteren min og jeg har det slik, men det er ikke noe alternativ å slutte med medisinen. For datteren min gikk det over etter ca seks mnd, jeg er nyoppstartet (sen diagnose), så jeg vet ikke om dette kan gi seg for meg. vår løsning er hyppige vask under armen med bare vann, ikke såpe (råd fra legene), og jeg bruker deodoranten STOP24, det hjelper. Anonymkode: a5831...7df Tror du noen rundt deg har merket det? Anonymkode: 67a47...0f5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 Dessverre heilt vanleg. Her roa lukta seg etter eit par mnd, men mengden sveitte har ikkje. Var ikkje så gale lukt at nokon rundt meg reagerte på det (i følgje dei eg spurte i alle fall), men var ubehageleg då eg var så bevisst på det sjølv. Er snart 2 år sidan eg byrja på aduvanz og sveittar like mykje enda sjølv om lukta har gått vekk. Akkurat byrja med stop24 deo, og den hjelper veldig så eg ikkje får dei svære sveitteringane på kleda i alle fall Verdt å prøve! Men om du framleis er i oppstartfasen så gi det litt meir tid Anonymkode: 106c1...9a5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 Jeg har fått på aduvanz i snart to år. Det er litt strammere lukt, kanskje. Men det verste for meg er at jeg svetter av ALT. Helt grusomt. Bare det å gå oppover noen få trappetrinn får meg til å bli fuktig og klam i huden. Er ikke i spesielt bra form, men såå dårlig er jeg ikke. Men det ser jo sånn ut 😮💨🥲 Anonymkode: 5ec98...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå