Gå til innhold

Noen som vet hvor disse bildene kan ha blitt kjøpt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det første kan kjøpes fra blant annet Joom eller Fruugo. Det er bare å ta et bildesøk via Google så finner du sikker ut mer.

Anonymkode: 072ea...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar bildene har blitt kjøpt i en eller annen fysisk butikk om jeg kjenner personen som har kjøpt de rett. Omvendt bildesøk gir meg bare noe som kan ligne, men av kunstnere/kunstnersider. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det første kan kjøpes fra blant annet Joom eller Fruugo. Det er bare å ta et bildesøk via Google så finner du sikker ut mer.

Anonymkode: 85dd2...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første ligner veldig på et som jeg kjøpte av en kunstner på Rhodos for mange år siden, til og med signaturen er lik. Det andre ser ut som de man fikk kjøpt på Bohus for ca. 20 år siden eller noe..

Anonymkode: 08caa...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg antar bildene har blitt kjøpt i en eller annen fysisk butikk om jeg kjenner personen som har kjøpt de rett. Omvendt bildesøk gir meg bare noe som kan ligne, men av kunstnere/kunstnersider. 

Jeg fant akkurat samme bildet som det første da jeg søkte via omvendt bildesøk, både som diamond painting, DIY maling etter tall og som ferdig bilde trykket på lerret.
Jeg er ganske sikker på at dette er enten en billig kopi av et maleri eller et masseprodusert billigmaleri type Bohus eller Fagmøbler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det første ligner veldig på et som jeg kjøpte av en kunstner på Rhodos for mange år siden, til og med signaturen er lik. Det andre ser ut som de man fikk kjøpt på Bohus for ca. 20 år siden eller noe..

Anonymkode: 08caa...52a

Ah, da er det sikkert et print som er strekt ut på ei ramme tenker jeg. Tviler sterkt på at personen har kjøpt det fra utlandet direkte fra en kunstner 🙈😅 

Tenkte jeg skulle få solgt de så trenger å vite sånn ca hva disse bildene kan koste, men virker litt vanskelig å finne helt utsalgsprisen på de. Får bare ta en liten sum og se om jeg får noe napp

Takk for svar 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første har jeg selv, kjøpte det på Dags Marked i 2019, for 1000kr.

Anonymkode: 456ba...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sett på tilsvarende bilder hos Møbelringen, Bohus, Skeidar og lignende.

Ser ut som noe masseprodusert som du finner i møbelforretninger.

Anonymkode: 6e5cd...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...