Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Hei. Julen nærmer seg. Jeg lurer på hva skal dere kjøpe som er nytt i år, bake som er nytt i år osv.. Elsker jul. Jeg har ikke pyntet eller noe enda, og skal ikke det enda, men om folk har gjort det så er det også greit 🎄✨ Om dere ikke liker jul, ikke vil høre om julen så tidlig så Finn en annen tråd i stedet for å skrive noe nedsettende om oss som vil skrive og snakke om det nå🎅🏻 Jeg har kun funnet en ting som er nytt for i år foreløpig og det er pepperkakerull fra det søte liv. Denne gleder jeg meg til å prøve. https://www.detsoteliv.no/oppskrift/pepperkakerull-med-tyttebaerkrem
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Har så vidt kommet i gang. Hang opp julestjerne og pyntet juletre på terrassen i går. Hadde tenkt og begynne og bake i dag, men rakk ikke. Skal teste den pepperkakerullen du la ut oppskrift på, gøy med litt mer enn de vanlige 7 slagene. Har ikke kommet noe særlig juleprodukter i butikkene her, men fikk tak i julepysj på salg. Venter litt med og pynte inne til det kommer mer nytt i butikkene. Spent på om det blir noen nye trender. Anonymkode: a43c8...d0f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 Ser ikke vitsen med å opprette en ny tråd når det allerede er en tråd om samme tema? Anonymkode: 8ed80...747 1 1
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 Så koselig ✨ det har ikke kommet så mye i butikkene nei, helt greit, men vet de er på vei.. alltid like spennende.. det er så mye å glede seg til på denne tiden av året, merker jeg er mer glad 🤩 men om du liker gode oppskrifter har jeg en som er himmelsk god altså 🥰denne: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/riskremkake den er enkel å lage også, og holder seg i kjøleskap i flere dager,
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser ikke vitsen med å opprette en ny tråd når det allerede er en tråd om samme tema? Anonymkode: 8ed80...747 Å beklager.. jeg søkte på slike tråder i stad, men fant ingen, ingenting kom opp når jeg søkte på det😳
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 24.9.2023 den 14.37): Har så vidt kommet i gang. Hang opp julestjerne og pyntet juletre på terrassen i går. Hadde tenkt og begynne og bake i dag, men rakk ikke håper da virkelig dette er spøk??? Anonymkode: 73b8f...a43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå