Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

Hei. Julen nærmer seg. Jeg lurer på hva skal dere kjøpe som er nytt i år, bake som er nytt i år osv.. Elsker jul. Jeg har ikke pyntet eller noe enda, og skal ikke det enda, men om folk har gjort det så er det også greit 🎄

Om dere ikke liker jul, ikke vil høre om julen så tidlig så Finn en annen tråd i stedet for å skrive noe nedsettende om oss som vil skrive og snakke om det nå🎅🏻

Jeg har kun funnet en ting som er nytt for i år foreløpig og det er pepperkakerull fra det søte liv. Denne gleder jeg meg til å prøve. 
https://www.detsoteliv.no/oppskrift/pepperkakerull-med-tyttebaerkrem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har så vidt kommet i gang. Hang opp julestjerne og pyntet juletre på terrassen i går. Hadde tenkt og begynne og bake i dag, men rakk ikke. Skal teste den pepperkakerullen du la ut oppskrift på, gøy med litt mer enn de vanlige 7 slagene. Har ikke kommet noe særlig juleprodukter i butikkene her, men fikk tak i julepysj på salg. Venter litt med og pynte inne  til det kommer mer nytt i butikkene. Spent på om det blir noen nye trender. 

Anonymkode: a43c8...d0f

Skrevet

Ser ikke vitsen med å opprette en ny tråd når det allerede er en tråd om samme tema?

Anonymkode: 8ed80...747

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

Så koselig  

det har ikke kommet så mye i butikkene nei, helt greit, men vet de er på vei.. alltid like spennende.. det er så mye å glede seg til på denne tiden av året, merker jeg er mer glad 🤩

men om du liker gode oppskrifter har jeg en som er himmelsk god altså 🥰denne:

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/riskremkake

den er enkel å lage også, og holder seg i kjøleskap i flere dager, 

Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser ikke vitsen med å opprette en ny tråd når det allerede er en tråd om samme tema?

Anonymkode: 8ed80...747

Å beklager.. jeg søkte på slike tråder i stad, men fant ingen, ingenting kom opp når jeg søkte på det😳

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2023 den 14.37):

Har så vidt kommet i gang. Hang opp julestjerne og pyntet juletre på terrassen i går. Hadde tenkt og begynne og bake i dag, men rakk ikke

håper da virkelig dette er spøk??? 

Anonymkode: 73b8f...a43

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...