AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #1 Skrevet 24. september 2023 Når kjæresten og jeg har sex, kommer han så og si alltid inni meg. Vi har aldri snakket om det, men jeg lurer på om det er førstevalget hos menn? Når han kommer pleier han attpåtil å holde fast i meg for å liksom presse seg så dypt inn så mulig akkurat da. Er det bare et slags instinkt, eller noe som tenner ekstra mye? Jeg klager ikke over noe, liker det veldig godt, lurer bare på hva som er normalen? Det er kanskje ikke det, men noe som kanskje mange liker best? Anonymkode: 8cfda...249
Jdz Skrevet 24. september 2023 #2 Skrevet 24. september 2023 Synes absolutt å komme inni er det beste 😊 1
kjekkfyr Skrevet 24. september 2023 #3 Skrevet 24. september 2023 Synes det er veldig deilig å komme inni, men om hun tenner på å bli sprutet på, så gir det i seg selv en deilig nytelse for meg også 😉
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #4 Skrevet 24. september 2023 Personlig foretrekker jeg å komme inni. Anonymkode: fef7a...dfd
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #5 Skrevet 24. september 2023 Dere som har svart: Hvorfor er å komme inni det beste egentlig? Blir samleiet, eller orgasmen,"oppstykket" på en måe om man må trekke seg ut, eller noe annet? Anonymkode: 8cfda...249
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #6 Skrevet 24. september 2023 Når ein kjenner at ein nermer seg orgasmen er instinktet å presse seg sålangt inn som muleg ettersom sjansen da øker for å føre spermen ditt den hører hjemme, og økt sjanse for å befrukte dama. Har merket at kroppspråket til dama også endres under hennes orgasme,og bekkenet løftes opp, og frem., og kjennes ut penis glir ytterligere innover i vaginalen, og klemming rundt penishode for liksom å presse ut saftene i penis. Anonymkode: b692f...085
kjekkfyr Skrevet 24. september 2023 #7 Skrevet 24. september 2023 44 minutter siden, AnonymBruker said: Dere som har svart: Hvorfor er å komme inni det beste egentlig? Blir samleiet, eller orgasmen,"oppstykket" på en måe om man må trekke seg ut, eller noe annet? Anonymkode: 8cfda...249 For min del - følelsen av å presse seg inn i ei deilig våt fitte når man kommer er 10x bedre enn ei jagende hånd rundt 😊 Og personlig syns jeg det er bedre enn å ha en sugende munn rundt også 😉 2
Gjest CUSHION Skrevet 24. september 2023 #8 Skrevet 24. september 2023 Jeg opplever også at de fleste mannfolkene jeg har vært med foretrekker å komme inni meg. Utrolig deilig er det i hvert fall og man føler at man «kommer nærmere» hverandre.
Cervus Skrevet 24. september 2023 #9 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere som har svart: Hvorfor er å komme inni det beste egentlig? Blir samleiet, eller orgasmen,"oppstykket" på en måe om man må trekke seg ut, eller noe annet? Anonymkode: 8cfda...249 Tenk deg selv: Bli slikket nesten i mål, så får du beskjed om å gjøre deg ferdig på egenhånd... Det blir liksom avbrutt og litt ødelagt 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #10 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når kjæresten og jeg har sex, kommer han så og si alltid inni meg. Vi har aldri snakket om det, men jeg lurer på om det er førstevalget hos menn? Når han kommer pleier han attpåtil å holde fast i meg for å liksom presse seg så dypt inn så mulig akkurat da. Er det bare et slags instinkt, eller noe som tenner ekstra mye? Jeg klager ikke over noe, liker det veldig godt, lurer bare på hva som er normalen? Det er kanskje ikke det, men noe som kanskje mange liker best? Anonymkode: 8cfda...249 Alt avhenger av prevensjonen her! Menn som bare gir faen ? Det er jo helt absurd! Da kan det ende i en enorm regning man ikke klarte å se for seg, eller om man er i et forhold og gir faen ? Akkurat det samme om man ikke ønsker barn. Er prevensjonen på plass, eller kvinnen ikke kan bli gravid er jo alt bare såre vel, om ikke ? Bruk rett hode i alle fall. Anonymkode: c8061...168 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #11 Skrevet 24. september 2023 Det gir jo mening. Det er vanskelig å befrukte en dame med mindre man kommer inni henne. Derfor trykker man penisen så langt inni som overhode mulig i det man kommer, for å komme nærmest mulig egget med spermet. Anonymkode: 1f314...e7a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #12 Skrevet 24. september 2023 Jeg synes variasjon er best. Er det lenge siden jeg har kommet inni, så kan det være deilig. Men jeg synes også det er tennende å sprute henne ned. Anonymkode: 2bfe4...c11
Even Tuell Skrevet 24. september 2023 #13 Skrevet 24. september 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Når kjæresten og jeg har sex, kommer han så og si alltid inni meg. Vi har aldri snakket om det, men jeg lurer på om det er førstevalget hos menn? Når han kommer pleier han attpåtil å holde fast i meg for å liksom presse seg så dypt inn så mulig akkurat da. Er det bare et slags instinkt, eller noe som tenner ekstra mye? Jeg klager ikke over noe, liker det veldig godt, lurer bare på hva som er normalen? Det er kanskje ikke det, men noe som kanskje mange liker best? Anonymkode: 8cfda...249 Jeg foretrekker helt klart å komme inni henne, og da helst i fitta. Det er deilig å bli sugd og komme i munnen hennes (aka inni), men ingenting kan måle seg med å komme og føle at jeg spruter i en varm våt fitte. Og ja, det er aller best å presse meg så dypt inn jeg bare kan når jeg kommer. Jo lengre inn, jo bedre. Det er både en fysisk greie, men også en mental greie. Rent fysisk er det fantastisk å være inni henne, merke det er vått og varm, og at hun strammer rundt meg. Samtidig er det opphissende å tenke på at nå "spruter henne hull". Det gjør orgasmen enda bedre. Det er også derfor det oppleves som bedre å ha sex uten kondom versus med. Rent objektivt er orgasme med og uten kondom mye det samme. Det er veldig godt begge deler. Men uten kommer det mentale i tillegg, tankene om at det er ingenting mellom oss, at jeg spruter fitta hennes full av sæd. Jeg har aldri skjønt hvorfor noen skulle ønske å trekke seg ut av det beste stedet på jord, rett før man kommer, bare for å fullføre med en runk? 2
Kipling Skrevet 24. september 2023 #14 Skrevet 24. september 2023 Inni, og jeg gjør det samme som typen din. Tror det er et instinkt, det bare føles riktig å være så dypt i henne som mulig når jeg kommer.
ArneAnd Skrevet 25. september 2023 #15 Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Når kjæresten og jeg har sex, kommer han så og si alltid inni meg. Vi har aldri snakket om det, men jeg lurer på om det er førstevalget hos menn? Når han kommer pleier han attpåtil å holde fast i meg for å liksom presse seg så dypt inn så mulig akkurat da. Er det bare et slags instinkt, eller noe som tenner ekstra mye? Jeg klager ikke over noe, liker det veldig godt, lurer bare på hva som er normalen? Det er kanskje ikke det, men noe som kanskje mange liker best? Anonymkode: 8cfda...249 inni munnen er det desidert beste, ellers er det stas å sprute på/mellom puppene eller i ansiktet. Eller hvor som helst egentlig 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #16 Skrevet 25. september 2023 Liker definitivt best å se spruten stå over henne, puppene og ansiktet.. Halsen. Det beste er når hun runker meg og selv bestemmer hvor hun vil ha spruten 🤤 Anonymkode: de479...db8
Bamseklemmer Skrevet 25. september 2023 #17 Skrevet 25. september 2023 Det går litt ann på hva kvinnen foretrekker, jeg synes hun kan få velge. Jeg er godt trent på å nyte alt det kvinnen foretar seg, så jeg er ikke fastlåst av issuer😊 kanskje mest glad i variasjoner, også på dette eksemplet.
Sander33 Skrevet 25. september 2023 #18 Skrevet 25. september 2023 (endret) Inni, uten tvil😍 Har fikset så det ikke blir babyer, og det gjør det enda bedre å vite at det er safe mhp barn. Endret 25. september 2023 av Sander33
AnonymBruker Skrevet 25. september 2023 #19 Skrevet 25. september 2023 Alltid best inni, helst i munnen, men i vagina eller analen funker også. Anonymkode: 920cf...3d5
Navnet Mitt Skrevet 26. september 2023 #20 Skrevet 26. september 2023 Inni, så absolutt. Er mest intimt, føles deiligst. Trekke henne helt inntil. Er sterilisert, så ingen fare for graviditet heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå